خبرگزاری کار ایران

رییس هیات عامل ایدرو در دیدار معاون اول نخست وزیر روسیه:

سازمان گسترش برای همکاری‌های صنعتی با شرکت های روسی آمادگی دارد

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۶۴۴

معاون اول نخست وزیر فدراسیون روسیه و هیات همراه با رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش ایلنا به نقل از ایدرو نیوز ،  محور مذاکرات شووالف و معظمی در خصوص  توسعه همکاری صنعتی  ایران و روسیه بود . در خلال این مذاکرات منصور معظمی همچنین دیداری دوجانبه با الکساندر نواک وزیر انرژی روسیه و مسئول کمیسیون مشترک روسیه و ایران داشت.

در این دیدار طرفین در خصوص  چگونگی  افزایش  فرصت های  همکاری بیشتر در زمینه های نفت وگاز ، صنایع هوایی و ریلی و خودرو تبادل نظر کردند . رئیس ایدرو در پایان این مذاکرات ابراز امیدواری کرد این مذاکرات و توافق های صورت گرفته ، ایجاد مجموعه های مشترک برای ساخت تجهیزات صنعتی در ایران را بدنبال داشته باشد.

معظمی  افزود :  در تفاهم نامه سیزدهمین کمیسیون اقتصادی مشترک ایران و روسیه زمینه های مختلف  همکاری بین ایدرو و شرکت های زیر مجموعه آن با شرکت های روسی در جهت توسعه همکاری های صنعتی تعریف شده است .

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با استقبال از همکاری با شرکت های معتبر خارجی ، به ظرفیت های بزرگ کشور اشاره  و تصریح کرد: همانطور که چندبار عنوان شده شرکت های که قصد ورود به بازار ایران را دارند، باید سرمایه گذاری مشترک انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز