خبرگزاری کار ایران

فرماندار قروه مطرح کرد:

روابط عمومی ها امید و نشاط را در جامعه ترویج می دهند

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۵۹۱

فرماندار قروه با تاکید بر اینکه روابط عمومی سخنگوی هر اداره ای است، گفت: روابط عمومی با بیان عملکرد دستگاه که در واقع بازخورد عملکرد دولت و نظام است، امید و نشاط را در جامعه ترویج می دهند.

به گزارش ایلنا، پرویز کولانی یکی از ارکان اصلی هر اداره و سیستمی را روابط عمومی آن ارگان دانست و افزود: روابط عمومی ها قلب تپنده هر سازمانی هستند که نقشی پررنگ و اثرگذار در تصمیم گیریهای مدیریتی و فضای جامعه دارند.

وی افزود: نقشی که روابط عمومی ها در تصمیم گیری های مدیریتی و فضای جامعه دارند یک نقش بسیار پررنگ و اثرگذار است.

وی اظهار داشت: عملکرد مجموعه یک اداره در قالب بیان روابط عمومی ها دیده می شود اما باز خورد فعالیت های ادارات از طریق روابط عمومی در شهرستان ضعیف است.

به گفته وی، روابط عمومی از ارکان اصلی هر سیستم است و بسیاری از مدیران از کار روابط عمومی به عنوان یک امتیاز در سیستم اداری آگاهی ندارند.

وی ادامه داد: باید مدیران را نسبت به فراهم کردن بسترهای کار روابط عمومی و خواستن کار از روابط عمومی ها موظف کرد.

کولانی با اشاره به راهکارهایی برای تقویت روابط عمومی ادارات افزود: آموزش به عنوان یکی از مولفه های مهم در روابط عمومی حائز اهمیت است.

فرماندار قروه اضافه کرد: باید بسترهای کار روابط عمومی ها را فراهم کرد چرا که در بسیاری از مناسبت ها روابط عمومی ها از هیچ امکانات بروزی در خصوص سیستم نرم افزاری و سخت افزاری و وسایل کار مورد نیاز برخوردار نیستند.

فرماندار قروه با تاکید بر اینکه روابط عمومی سخنگوی هر اداره ایی است گفت: روابط عمومی با بیان عملکرد دستگاه که در واقع بازخورد عملکرد دولت و نظام است، امید و نشاط را در جامعه ترویج می دهند. 

وی افزود: روابط عمومی یک نقش اثرگذاری دارد که می تواند نقش مثبت یا مخربی در بیان عملکرد ادارات داشته باشد.

وی گفت: این انتظار از روابط عمومی ها به عنوان سخنگوی دستگاه های ادارات وجود دارد که در بیان خدمات به مردم نهایت سعی و دقت را داشته باشند.

وی با اشاره به یکی از ویژگی های این دولت گفت: در همین استان کردستان بسیاری از اقدامات در زمینه آب، راه و معادن پیگیری هایی و اقداماتی انجام شده است اما این عملکردها به درستی بازگو نمی شود.

فرماندار قروه گفت: نقد منصفانه با نظرات کارشناسانه و بدون غرض ورزی موجب توسعه می شود و مورد استقبال همگان است.

وی با اشاره به مسائل سیاست خارجه ایران افزود: همه ما می دانیم آمریکا دشمن ایران است و غرب دنبال سلطه گری و صرفا دستیابی به منافع خود است اما نمی توانیم با دنیا قهر و در مقابل دنیا منفعل عمل کنیم.

کولانی افزود: شهرک صنعتی شماره سه قروه به دلیل فراهم نمودن تمامی زیرساخت ها از جمله موقعیت جغرافیایی، نزدیکی به اتوبان همدان - سنندج، نزدیکی به خط انتقال آب، برق و گاز، زمینه توسعه و اشتغال منطقه و کسب و کار استان و شهرستان را فراهم می کند.

وی با بیان اینکه برخی از منتقدان با نقد غیر منصفانه تعطیلی کارخانه فولاد زاگرس و شهرک های صنعتی را به دولت ربط می دهند افزود: مدیریت ضعیف مجموعه کارخانه علت اصلی ورشکستگی و تعطیلی این کارخانه ها بوده است.

کولانی با اشاره به اینکه روابط عمومی ادارات ارتباط ضعیفی با خبرنگاران دارند افزود: از طریق ارتباط با خبرنگاران می توان عملکرد دستگاه ها را به خوبی انعکاس داد.

کولانی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران یک نظام مقتدر سیاسی و با اصالت است افزود: این نظام در عرصه بین المللی مناسبات سیاسی دنیا را بر هم زد و مستقل از غرب و شرق در تمامی زمینه ها پیشرفت قابل ملاحظه ایی به دست آورد.

وی با اشاره به اهمیت مساله برجام گفت: برجام باعث شد ظلم هایی که با قطعنامه ها و تحریم های ناعادلانه علیه کشور ایران بود و کشور را از مناسبات بین المللی بسیاری از کشورها دور کرده بود به حالت اول برگرداند.

کولانی اضافه کرد: در مساله برجام برای ملل دنیا ثابت شد که نظام جمهوری اسلامی ایران یک نظام منطقی و اهل گفت و گو است و به دنبال حق ملت است.

فرماندار قروه با اشاره به پستی و خواری تمام و با پسغام و پیغام قدرت های برتر جهان به ملت ما برای حاضر شدن و رسیدن پای میز مذاکره افزود: دشمنان گمان کردند زمان باج خواهی و تسلیم ملت ایران است اما همه عالم و همه ملت آزاده جهان دیدند که نظام ما در مقابل زور، تهدید و تحریم باج نخواهد داد و ذره ای از مصالح ملی کوتاه نخواهد آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز