خبرگزاری کار ایران

با حضور مولاوردی؛

بانک اطلاعاتى جامع زنان رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۷۷۹

معاون ر ئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده از بانک اطلاعاتى جامع زنان رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهیندخت مولاوردى در مراسم رونمایى از بانک اطلاعاتى جامع زنان گفت: ایجاد این سامانه در راستاى رویکرد تعاملى  معاونت امور زنان و خانواده و دولت است که در این مدت نیز در اشکال مختلف نشان داده شده است.

وى ادامه داد: ابن بانک اطلاعاتى به دستگاه‌ها مختلف این امکان را مى دهد تا ببینند با چه گروه هایى از زنان روبرو هستند و این افراد از چه ظرفیت و توانى برخوردار هستند و از این بانک مى توان براى تصمیم گیرى در انتصابات استفاده کرد.

معاون رئیس جمهور افزود: البته تنها کاربرى این بانک تنها در زمینه انتصابات نیست، هرچند که همواره در  انتصابات مسوولان ارشد نظام درخواست مى کردند تا زنان شایسته معرفى شوند که این بانک جامع اطلاعاتى در این زمینه بسیار کمک کننده خواهد بود.

مولاوردى ادامه داد: در مرحله اول اطلاعات این بانک بر مبناى خوداظهارى و اعتماد به کاربران است هرچند در مراحل بعدى صحت‌سنجى نیز انجام مى شود.

وى توضیح داد: این بانک مى تواند اطلاعات در مورد گروههاى مختلف زنان در سمن ها، زنان کارآفرین ،صنعتگر را مشخص مى کند و معاونت امور زنان، بخش هاى مختلف دولت و حتى بخش خصوصى در شرایطى مى توانند از این بانک استفاده کنند، هرچند که این بانک پاتوق یا مرکز کاریابى نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز