خبرگزاری کار ایران

با بارش سنگین برف رخ داد؛

تعطیل مدارس 3 شهرستان خراسان شمالی

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۷۱۹

بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر عمومی و جاده ها مدارس شهرستان های شیروان، فاروج و مانه و سملقان خراسان شمالی را فردا شنبه تعطیل کرد.

به گزارش ایلنا، مدارس شهرستان فاروج در تمامی مقاطع تحصیلی، پیش دبستانی، ابتدایی، استثنایی و متوسطه اول و دوم و هنرستان در نوبت صبح و عصر سطح شهرستان فردا تعطیل است.

در شیروان هم مقاطع تحصیلی پیش دبستانی، ابتدایی، استثنایی و متوسطه اول در نوبت صبح سطح شهر شیروان و در مناطق روستایی تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح تعطیل است.

مدارس متوسطه دوم و هنرستان های سطح شهر در نوبت صبح و تمامی مدارس نوبت عصر این شهرستان دایر است.

در شهرستان مانه و سملقان هم تمامی مقاطع تحصیلی پیش دبستانی، ابتدایی، استثنایی و متوسطه اول درروستاهای گرمک، چخماقلو،هاور و کاستان تعطیل است.

هم اکنون 28 هزار دانش آموز در 421 آموزشگاه شهری و روستایی شهرستان 157 هزار نفری شیروان زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند.

در شهرستان 52 هزار نفری فاروج هم 8 هزار دانش آموز در 132 مدرسه تحصیل می کنند که از این تعداد 104 مدرسه روستایی است.

در شهرستان 110 هزار نفری مانه وسملقان که در 45 کیلومتری غرب بجنورد واقع شده است 18 هزار دانش آموز دارد. شهرستان های شیروان و فاروج به ترتیب در 65 و 90 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز