خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم دهلران، دره شهر و آبدانان مطرح کرد:

تحول اساسی با بهره‌برداری از پروژ‌ه‌های دهلران

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۶۴

به‌ زودی با بهره‌برداری از پروژ‌ه های شهرستان دهلران شاهد تحولی اساسی در حوزه اشتغال و كشاورزی خواهیم بود.

علی محمد احمدی در جمع نخبگان بسیج در دهلران گفت: رهبر معظم انقلاب این پنج سال است كه این نسخه را با توجه به درك از شرایط جهانی و كشور در مقابل تحریم های دشمنان پیش بینی كرده است.

به گزارش ایلنا وی با اشاره به تاكید رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتی افزود: امروز با اوضاعی كه دشمنان با توجه به تحریم ها علیه نظام اسلامی بكار گرفته اند وظیفه ما در قبال جهاد اقتصادی مهم وحائز اهمیت است.

نماینده مردم دهلران، دره شهر و آبدانان گفت: اقتصاد مقاومتی بمعنای ریاضت اقتصادی نیست بلكه راهی برای شكوفایی اقتصادی وتلاش برای رشد وتوسعه اقتصادی در كشور است.

احمدی تصریح كرد: ما در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس برای رسیدن به اهداف انقلاب هزینه هایی متحمل شدیم وامروز نیز برای مقابله با تحریم های اقتصادی ورسیدن به اهداف مورد نظر باید هزینه ها را متحمل شویم امام مهم این این است كه شكست را نمی پذیریم.

وی گفت: در اقتصاد مقاومتی باید تلاش خود را مضاعف و رویكردهای هوشمندانه برای مسائل اقتصادی داشته باشیم.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: دهلران بخاطر وجود ظرفیت ها و پتانسیل های موجود به عنوان مزیت اول حوزه جنوب وحتی استان ایلام مطرح است.

احمدی در خصوص پروژه های شهرستان دهلران گفت: اكثر پروژه های حوزه این شهرستان فعال است ومواردی نیز جهت تسریع در حال پیگیری هستند وبه بزودی با بهره برداری از این پروژه ها شاهد تحولی اساسی در حوزه اشتغال وكشاورزی در دهلران خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز