خبرگزاری کار ایران

نرخ ثبت ولادت در کشور ۵. ۱۸ در هزار است

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۴۳

نرخ ثبت فوت در کشور ۶. ۵ در هزار است که استان سیستان و بلوچستان با نرخ ثبت ۴. ۶ در هزار بالا‌ترین نرخ ثبت فوت در کشور را داراست.

ایلنا: مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: نرخ ثبت ولادت در کشور ۵. ۱۸ در هزار است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و همکاری‌های بین الملل، علی اکبر محزون مدیر کل دفتر آمار و اطلاعات جمعیت سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به اینکه نرخ ثبت ولادت در کشور ۵. ۱۸ در هزار است افزود: استان سیستان‌وبلوچستان با نرخ ثبت ۵. ۳۲ در هزار بالا‌ترین نرخ ثبت ولادت در کشور را داراست.

وی اظهار کرد: استانهای هرمزگان با نرخ ثبت ولادت ۵. ۲۳ در هزار و گلستان با نرخ ثبت ولادت ۵. ۲۲ در هزار بعد از استان سیستان‌وبلوچستان بیشترین نرخ ثبت ولادت در کشور را به خود اختصاص داده‌اند.

مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات جمیعیتی تصریح کرد: استانهای گیلان با نرخ ثبت ولادت ۹. ۱۲ در هزار، مازندران با نرخ ثبت ولادت ۳. ۱۴ در هزار و مرکزی با نرخ ثبت ولادت ۹. ۱۴ در هزار به ترتیب کمترین نرخ ثبت ولادت در کشور را دارند.

وی در مورد نرخ ثبت فوت گفت: نرخ ثبت فوت در کشور ۶. ۵ در هزار است که استان سیستان و بلوچستان با نرخ ثبت ۴. ۶ در هزار بالا‌ترین نرخ ثبت فوت در کشور را داراست.

محزون افزود: استانهای آذربایجان شرقی و گیلان هر دو با نرخ ثبت ۲۵. ۶ در هزار در رده‌های بعدی بیشترین نرخ ثبت فوت در کشور هستند.

وی همچنین استانهای البرز با نرخ ثبت فوت۸. ۳ در هزار، کرمان نرخ ثبت فوت ۴ در هزار و هرمزگان با نرخ ثبت فوت ۴. ۳۵ در هزار را جزء استانهایی نام برد که نرخ ثبت فوت در آن‌ها از نرخ ثبت فوت در کشور کمتر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز