خبرگزاری کار ایران

ثمره هاشمی:

آزادی،استقلال،کرامت انسانی،صلح و عدالت از شعارهای اصلی انقلاب ایران است

کد خبر : ۴۵۹۲۰

آزادی، استقلال، کرامت انسانی، صلح و عدالت از جمله شعارهای اصلی انقلاب اسلامی است و این شعارها مطالبه همه ملت ها در طول تاریخ بوده است.

دستیار ارشد رییس جمهور، ایران و ژاپن را دارای روابط دیرینه تاریخی و فرهنگی دانست و اظهارداشت:دو ملت در طرفداری از صلح و امنیت و آداب و سنت های فرهنگی با یکدیگر مشترک هستند.

به گزارش ایلنا، مجتبی ثمره هاشمی در دیدار سفیر ژاپن گفت: ایران و ژاپن ظرفیت های فراوانی برای گسترش روابط دارند و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

دستیار ارشد رییس جمهور در ادامه با بیان این‌که انقلاب ملت ایران به همه ملت‌ها تعلق دارد، خاطرنشان کرد: آزادی، استقلال، کرامت انسانی، صلح و عدالت از جمله شعارهای اصلی انقلاب اسلامی است و این شعارها مطالبه همه ملت ها در طول تاریخ بوده است.

"کوجی هانه دا" سفیر ژاپن نیز در این دیدار با اشاره به حضور پرشور ملت ایران در مراسم روز 22 بهمن و سخنان احمدی نژاد اظهار داشت: شخصاً در مراسم این روز حضور نداشتم، ولی از طریق تلویزیون شاهد سخنرانی غرای رییس جمهوری اسلامی ایران بودم.

وی ادامه داد: در مدت کوتاهی که در ایران حضور دارم، مردم ایران را مهربان و خونگرم دیدم که با خصایص خوبشان، انگیزه بیشتری برای پیشبرد ماموریتم در این کشور در من ایجاد شد و مصمم هستم در طول ماموریت خود روابط دو کشور را در همه زمینه ها بیش از پیش گسترش دهم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز