خبرگزاری کار ایران

تهیه‌كننده و كارگردان فیلم حوض نقاشی اعلام كردند:

به جشنواره فیلم فجر و مدیران فرهنگی معترض‌ایم

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۹۹

چگونه می‌توانستیم جز با عدم حضورمان صدای اعتراض هزاران تن از اهل فرهنگ و هنر کشور که این روزها جز خوردن خون دل چاره‌ای ندارند را به گوش شما مردم عزیز می‌رساندیم.

ایلنا: منوچهر محمدی و مازیار میری تهیه‌كننده و كارگردان فیلم سینمایی حوض نقاشی با انتشار اطلاعیه‌ای درباره عدم حضور خود در مراسم اختتامیه منتشر كردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ متن اطلاعیه بدین شرح است:

با تبریک سالگرد انقلاب اسلامی ایران و تبریک مضاعف به همه همکاران عزیزمان در سینمای ایران بالاخص آن دسته از فیلمسازان که در پایان جشنواره جایزه گرفتند برخود لازم دانستیم بابت عدم حضور و دریافت جایزه مردمی "حوض نقاشی" توضیحات مختصری به شما مردم عزیز اعلام نماییم.

این جایزه را ما باید از دست کسی می‌گرفتیم که چهار سال است بناحق و درعین عدم شایستگی بر بزرگترین، حساس‌ترین و مهممترین وزارتخانه فرهنگی کشور تکیه زده است. در ایام وزارت ایشان، فرهنگ کشور روزهای تلخ و اندوهباری را سپری می‌کند. کتاب، مطبوعات، تئاتر، موسیقی و سینما روزهای دردناک و دشواری را سپری می‌کنند. وزیری که علیرغم حکم قانون، لجوجانه قفل برخانه اهل سینمای ایران نهاده است و فرقه‌ای را به امر اداره سینما گمارده که جز بی‌تدبیری، عدم کفایت و کاشتن تخم نفاق و تفرقه در سینمای ایران دستاوردی نداشته و ندارند.

ما چگونه می‌توانستیم جز با عدم حضورمان صدای اعتراض هزاران تن از اهل فرهنگ و هنر کشور که این روزها جز خوردن خون دل چاره‌ای ندارند را به گوش شما مردم عزیز می‌رساندیم؟

لذا گرفتن جایزه را از دست ایشان را جفا به شما مردم و فرهنگ ایران می‌دانیم، گرچه لازم است به محضر شما مردم خوب برسانیم که اینان حرمت رای شما را نیز پاس نداشتند و در دقایق پایانی جشنواره با رای شما کاری کردند که عقل از بازگوکردن آن شرم دارد.

جایزه ما محبت و لطف شما بود به فیلم "حوض نقاشی" که در هر نمایش نثار گرده سازنده آن کردید.

بازهم ما را ببخشید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز