خبرگزاری کار ایران

رییس كل بانك مركزی خبرداد:

پیش فروش سكه طی 7 روز آینده/درحال رایزنی برای تعیین قیمت سكه هستیم

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۷۰

ورود مجلس به موضوع بازار ارز نوید کاهش قیمت ارز به ویژه دلار را در پی دارد و ما از نمایندگان مجلس می خواهیم که به طور جدی پیگیر کمک به ایجاد ثبات در بازار ارز باشند.

رئیس کل بانک مرکزی اعلام كرد:پیش فروش سكه طی 7 روز آینده از طریق شعب بانک ملی آغاز می شود.

به گزارش ایلنا،محمود بهمنی با بیان اینكه مورد قیمت پایه سکه پیش فروش در حال رایزنی هستیم،گفت:این رایزنی ها به منظور تعیین سود متقاضیان است که به زودی این مبلغ اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد:تصمیمات ویژه‌ای در خصوص بازار ارز در راه است که یکی از مهمترین آنها افزایش عرضه دلار به بازار است.

بهمنی تصریح كرد: ما مصمم هستیم که ارز فقط از طریق شبکه بانکی و صرافی‌های مجاز به مردم ارائه شود؛ نه اینکه از طریق واسطه‌ها و بازارهای آزاد کاذب انجام شود.

رئیس کل بانک مرکزی در خصوص کنترل و نظارت بیشتر در بازار ارز گفت: تصمیمات ویژه ای در خصوص بازار ارز در راه است که یکی از مهمترین آنها تزریق دلار به بازار است.

بهمنی تاكید كرد: ما مصمم هستیم که ارز فقط از طریق شبکه بانکی و صرافی های مجاز به مردم ارائه شود نه اینکه از طریق واسطه ها و بازارهای کاذب انجام شود، به همین منظور تصمیمات ویژه ای در حال نهادینه شدن است که به محض نهایی شدن عملا در بازار ارز به اجرا گذاشته خواهد شد.

او ادامه داد: در این رابطه موضوع تزریق ارز به بازار در حال بررسی است که به زودی نتایج آن عملی می شود.

بهمنی افزود: به مردم و متقاضیان خرید ارز توصیه می کنم که ارز مورد نیاز خود را از طریق بانکها و صرافی های مجاز خریداری و از خرید از طریق بازار آزاد به طور جدی خودداری کنند.

رئیس کل بانک مرکزی تصریح کرد: هنوز رقمی برای تزریق جدید ارز به بازار مشخص نشده اما یکی از تصمیمات اصلی بانک مرکزی تزریق ارز به بازار به منظور رفع نیازهای واقعی متقاضیان است، همانطور که می دانیم قیمت ارز به شدت و روی سایر قیمتها تاثیر می گذارد.

وی ادامه داد: ورود مجلس به موضوع بازار ارز نوید کاهش قیمت ارز به ویژه دلار را در پی دارد و ما از نمایندگان مجلس می خواهیم که به طور جدی پیگیر کمک به ایجاد ثبات در بازار ارز باشند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز