خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام و المسلمین دهقانی:

گفت‌وگو با آمریكا هیچ نفعی برای ملت ندارد

کد خبر : ۴۵۸۵۵

امریکا کند قانع نخواهد شد تا این که دین مردم را بگیرد و در چنین شرایطی کسانی که دم از مذاکره با آمریکا می‌زنند باید بدانند که گفت‌وگو با آمریكا و نشستن بر سر میز مذاكره با این كشور برای ملت ایران هیچ نفعی نخواهد داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با انتقاد از طرح مسأله مذاکره با امریکا از سوی عده‌ای گفت: ملت ایران جنایات استکبار جهانی علیه خود را از یاد نبرده است.

به گزارش ایلنا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین دهقانی كه همزمان با ایام پیروزی شكوهمند جمهوری اسلامی ایران در جمع كاركنان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) سخن می‌گفت، تأکید کرد: آمریكا هیچ‌گاه حسن نیت خود به ملت ایران نشان نداده و ذره‌ای از گذشته عملکرد خود علیه ملت ایران اظهار پشیمانی نکرده است و ملت ایران جنایات آمریکا از جمله هشت سال دفاع مقدس و شهادت جوانان این مرزو بوم، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم، تهاجم سایبری، ترور دانشمندان علمی كشور و تهدیدها و تحریم‌ها را از یاد نبرده است.

دهقانی با اشاره به ابعادی از خوی سلطه‌گری استکبار جهانی در برخورد با کشورها افزود: آمریکا ارتباط با کشورها را تنها برای سلطه‌ بر این کشورها می‌خواهند و این در مشکلات گریبان‌گیر کشورهای مرتبط با آمریکا مشهود است.

وی افزود: حد رضایت آمریکا در گفت‌وگو با ایران به کوتاه‌ آمدن ایران در مسأله هسته‌ای و... محدود نیست و ملت ایران حتی اگر دستاوردهای 34 ساله انقلاب خود را یکجا تقدیم امریکا کند قانع نخواهد شد تا این که دین مردم را بگیرد و در چنین شرایطی کسانی که دم از مذاکره با آمریکا می‌زنند باید بدانند که گفت‌وگو با آمریكا و نشستن بر سر میز مذاكره با این كشور برای ملت ایران هیچ نفعی نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام و المسلمین دهقانی با اشاره به ضرورت حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن تأکید کرد: دشمنان انقلاب، جایگاه نظام در میان مردم و پابه‌رکابان ولایت را در راهپیمایی گسترده و باشکوه یوم الله 22 بهمن مشاهده خواهند نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز