خبرگزاری کار ایران

سردار نقدی:

به همت بسیج در اغلب مناطق کشور زعفران تولید خواهد شد

کد خبر : ۴۵۸۴۰

باید با تشکیل کارگروه ها و کمیته های ویژه تا آنجا که ممکن است پروژه های کوچک را به بسیج سازندگی واگذار نمود تا با هزینه کمتر و کیفیت مناسب انجام شوند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: فرصت بسیج سازندگی در کشور ایران منحصر به فرد است و در کشورهای دیگر این امکان وجود ندارد و مدیریت قوی ایجاب می کند که از ظرفیت های موجود حداکثر استفاده شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه ازاطلاع رسانی بسیج، سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین درباره فعالیت های بسیج سازندگی در کشور گفت: بسیج سازندگی با تدبیر ولایت و در امتداد جهاد سازندگی تشکیل شد تا مردم برای سازندگی کشور در صحنه باشند.

سردار نقدی فلسفه بسیج سازندگی را واگذاری انجام کارهای کوچک و قابل اجرا به مردم عنوان کرده و اظهار داشت: جوانان با فعالیت در بسیج سازندگی با کسب تجربه و خودسازی برای میدان های کار و زندگی آماده شده و هزینه و زمان دستگاه های دولتی نیز برای انجام کارهای پراکنده و نظارت و تعامل با پیمانکاران به حداقل می رسد.

وی ضمن اشاره به عرصه های گسترده و قابل فعالیت برای بسیج سازندگی در سراسر کشور تصریح کرد: فعالیت مردمی بسیج سازندگی هیچ مرزی ندارد و باید با تشکیل کارگروه ها و کمیته های ویژه تا آنجا که ممکن است پروژه های کوچک را به بسیج سازندگی واگذار نمود تا با هزینه کمتر و کیفیت مناسب انجام شوند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین اقتصاد مقاومتی را رویکرد جدید بسیج سازندگی در کشور عنوان نموده و خاطرنشان کرد: فرصت بسیج سازندگی در کشور ایران منحصر به فرد است و در کشورهای دیگر این امکان وجود ندارد و مدیریت قوی ایجاب می کند که از ظرفیت های موجود حداکثر استفاده شود.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج با بیان اینکه بسیج آمادگی دارد تا برای عبور از گردنه تحریم ها و مقابله با حمله اقتصادی دشمن به دولت یاری رساند افزود: در ابتدای جنگ تحمیلی ارتش نتوانست به خوبی دفاع و حمله کند و با استفاده از بسیج مردمی پیروزی بدست آمد، امروز هم با استفاده مناسب از ظرفیت های عظیم بسیج می توانیم مشکلات معیشتی مردم، تولید ملی و افزایش بهره وری را برطرف نماییم.

نقدی در پایان سخنان خود، هنر بسیج سازندگی را ترویج و عملیاتی سازی اقدامات چند ده ساله در طول تنها چند سال عنوان نموده و به عنوان مثال بیان کرد: تولید زیتون و محصولات وابسته در طول بیش از بیست سال در سراسر کشور رایج شد ولی به همت بسیج انشاءالله طی فقط چند سال آینده در اغلب مناطق کشور زعفران تولید خواهد شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز