خبرگزاری کار ایران

سردار آقاخانی خبر داد:

كشف 23 هزار لیتر روغن تقلبی و احتكار شده در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۳۰

با دستگیری متهمی 15 هزار لیتر روغن خودرو احتكار شده و 38 بشكه به میزان 8 هزار و 380 لیتر روغن تقلبی كشف و ضبط شد.

اصفهان-ایلنا: فرمانده انتظامی استان اصفهان از شناسایی كارگاه تولیدی روغن های تقلبی در شهرستان دهاقان استان اصفهان خبر داد و گفت: با دستگیری متهم 15 هزار لیتر روغن خودرو احتكار شده و 38 بشكه به میزان 8 هزار و 380 لیتر روغن تقلبی كشف و ضبط شد.

به گزارش ایلنا،سردار"عبدالرضا آقاخانی "فرمانده انتظامی استان اصفهان در تشریح این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح تشدید برخورد با محتكران و مخلان نظم اقتصادی ماموران انتظامی شهرستان دهاقان موفق شدند كارگاه تولید روغن های تقلبی و احتكار شده را در این شهرستان شناسایی كنند.

رئیس پلیس استان اصفهان تصریح كرد:در بازرسی از كارگاه موصوف مقدار 15 هزار لیتر روغن احتكار شده با مارك های معتبر و 38 بشكه به مقدار 8 هزار و 380 لیتر روغن بصورت كاملا تقلبی كشف.و ضبط شد.

آقاخانی با بیان اینكه در این زمینه برخورد قانونی با متصدی مربوطه صورت گرفت و ضمن دستگیری وی،به مراجع قضایی معرفی شد،خاطر نشان كرد:متاسفانه عده ای سود جو و فرصت طلب به قصد گران فروشی كالاهای اساسی و مورد نیاز مردم را احتكار كرده و بعد از مدتی آنان را با قیمت بالا در بازار عرضه می كنند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با اشاره به اینكه پلیس در برخورد با محتكران و مخلان نظم اقتصادی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد كرد و به شدت و قوت طرح تشدید برخورد با متخلفان را به اجرا می گذارد، تصریح كرد: مخلان و محتكران اقتصادی بدانند كه احتكار و انبار كالاهای اساسی از نظر قانونی جرم بوده و مجازات سنگینی را در پی خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز