خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

راهپیمایی 22 بهمن پاسخ کوبنده ای به تهدیدهای ترامپ بود

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۱۴۰

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: راهپیمایی امروز 22 بهمن پاسخ کوبنده ای به تهدیدهای ترامپ بود

به گزارش ایلنا، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های امروز نماز جمعه ساری ، نقش مدیریت در اقتصاد مقاومتی اشاره در جامعه  کرد و گفت: چنانچه همه مسئولان و مدیران و دستگاه های اجرایی متحد شوند اقتصاد مقاومتی به خوبی تحقق پیدا می کند.
وی افزود: اقتصاد مقاومتی برای ما در این شرایط حساس کشور چون تحریم ها ، جسارت ها، بی ادبی ها بسیار مهم است که باید به آن جامه عمل بپوشانیم.
نماینده ولی فقیه در مازندران ایمان، کاردانی و لیاقت ، بینش ساسی، عدالت و آشنایی به احکام اسلامی را ازعناوین مدیریت اسلامی نام برد و افزود: مدیر که بینش سیاسی ندارد ممکن است مدیر باشد اما مدیر اسلامی نیست.
وی  با بیان اینکه وقتی ما می توانیم اقتصاد مقاومتی را در جامعه با شعار اقدام و عمل، عملی کنیم که تحت زعامت رهبری باشیم ، ادامه داد: اتحاد و همدلی از اصول اساسی مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی به شمار می آید.
آیت الله طبرسی افزود: اقتصاد مقاومتی زمانی محقق می شود که فکر و اندیشه ما به جای دیگر وابسته نباشد و اقتصاد و سیاست ما مستقل باشد و در اینصورت است که  تازه جمهوری اسلامی محقق می شود .
امام جمعه ساری به نقش رهبری در جامعه در جهت اتحاد مردم اشاره کرد و گفت : اینکه امام راحل هم پیش ازآن چگونه تاریخ 2500 ساله تاریخ شاهنشاهی را از تاریخ محو می کند .
وی  ازشخصیت کم نطیر و بزرگ  امام خمینی(ره)  در براندازی نظام شاهنشاهی نام برد و گفت: ایشان به عنوان یک مدیر به خوبی توانست همدلی و اتحاد را در میان مردم حاکم کند.
آیت الله طبرسی افزود:در این روز تاریخی(22 بهمن)  مردم خوشان را نشان دادند وبا شعارها و ارزش ها حمایت و اطاعت از رهبری  را به اعلام کردند من از این حضور باشکوه و ارزشمند مردم  تشکر و تقدیر می کنم.
وی ادامه داد: در سالگرد انقلاب های دنیا فقط سران های آن کشور دور هم جمع می شوند اما در جمهوری اسلامی  مردم هر سال کیفی تر از سال های قبل  وارد میدان شده و با امام راحل و رهبری تجدید بیعت می کنند.
آیت الله طبرسی  با بیان اینکه مردم با توجه به مشکلات و تحریم ها ولی همچنان در تمام صحنه حضور دارند ، گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامیچند سال جنگ نرم و سخت را بر ما تحمیل کردند و مردم در این شرایط سخت هم پای جمهوری اسلامی ایستادند و نمی شود با هیچ زبانی از این مردم فهیم  تقدیر کرد.
وی افزود: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ دندانشکنی به تهدیدهای ترامپ رئیس جمهور آمریکا بوده است.
آیت الله طبرسی گفت: مقام معظم رهبری ترامپ را به عنوان این آقای تازه آمده خطاب کردند که این تعبیر ناشی از قدرت  الهی و مردم بوده که رهبرما رئیس جمهور یک کشور را اینگونه خطاب می کند.
وی با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا و دولتمردان آن نمی توانند هیچ غلطی نمی توانند بکنند، افزود: ما از این بلوف های سیاسی را زیادی شنیدیم با توجه به اینکه امام (ره) به ما یاد داد که اینکه آمریکا هیج غلطی نمی تواند بکند.
امام جمعه ساری ادامه داد: باید گفت که از کارتر تا اوبامو درمقابل جمهوری اسلامی ایران هیچ غلطی نکردند و اکنون هم با این رئیس جمهور تازه وارد هم نمی تواند غلطی کند.
آیت الله طبرسی با بیان اینکه دشمنان و ابر قدرت های جهانی ایران هراسی را برای خودشان باب کردند، گفت:  اما ایران اسلامی هرگز از این شعارها نمی هراسد چرا که ایران یک انقلاب مقتدر الهی است .
وی افزود: حفظ قدرت سیاسی باید به قدرت دفاعی و نظامی خودمان را تقویت کنیم  چرا که ما استقلال فرهنگی داریم و هیچ گونه وابستگی به دولت های دیگر نداریم.
نماینده ولی فقیه گفت: ما باید با طاغوت گرایان اقتصادی مبارزه کنیم و ترویج اسلام ناب محمدی باید در جامعه تسری دهیم
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متولی توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی است، افزود: این وزرتخانه با توجه به  بیکاری و گرانی حاکم بر جامعه اما هرگز حاضر نیست در جشنواره یا کنسرتی به اسلام جسارت شود هر چند عده ای جشن و کنسرت های پیش آمده را سیاسی می کنند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز