خبرگزاری کار ایران

ناصر شعبانی:

منشا قدرت جمهوری اسلامی کلام الهی است و منبع قدرت آن مردم هستند

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۱۱۵

معاون عملیات قرارگاه ثارالله تهران امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در سنندج با تشکر از حضور مردم گفت: منشا قدرت جمهوری اسلامی کلام الهی است و منبع قدرت آن مردم هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناصر شعبانی بیان داشت: امروز ایران سربلند است و انقلاب اسلامی بعد از 37 سال باثبات‌تر از همیشه است ولی آنچه قابل‌ذکر است، عدم درک صحیح صهیونیست‌ها و ابرقدرت‌ها از عظمت اسلام و انقلاب اسلامی است.

وی به نتیجه برجام اشاره کرد و گفت: آمریکا قابل‌اعتماد نیست و به عهدهای خود پایبند نیست اما مردم ایران مقابل هرگونه زیاده‌خواهی‌ها و بدعهدی‌های آنها خواهند ایستاد .

فرمانده عملیات قرارگاه ثارالله ادامه داد: ما به دنیا ثابت کرده‌ایم که جمهوری اسلامی به تعهدات خود پایبند است اما اگر ابرقدرت‌ها پیمان‌ها را نقض کنند ما نیز اقدام متقابل انجام خواهیم داد.

شعبانی افزود: منشا قدرت جمهوری اسلامی کلام الهی است و منبع قدرت آن مردم هستند.

وی درباره نقش ایران در مقاومت گفت: ایران الگوی مقاومت در جهان بوده و ما از مقاومت مستضعفان و مسلمانان در مقابل مستکبران جهانی دفاع خواهیم کرد.

فرمانده عملیات قرارگاه ثارالله درباره سلاح هسته‌ای  خاطرنشان کرد: ما به دنیا ثابت کردیم که دنبال سلاح‌های تهاجمی نبوده و نیستیم  و آن‌ها می‌خواهند با فضاسازی القا کنند ایران دنبال سلاح کشتار جمعی است و نمی‌دانند توان جمهوری اسلامی مردم هستند

شعبانی به قدرت ایران تأکید کرد و گفت: آمریکا و دیگر ابرقدرت‌ها نقش ایران را در خاورمیانه مؤثر می‌دانند چون کشور ما دارای ثبات است و به انواع مختلف می‌خواهند نقش ما را کمرنگ کنند و با تبلیغات منفی سعی دارند که ناکامی‌های خود را به ما نسبت دهند.

وی به بی‌تأثیر بودن تحریم‌ها اشاره کرد و افزود: سازمان ملل به این نتیجه رسیده که تحریم‌ها هیچ تأثیری در اراده ایران ندارد.

شعبانی به ظرفیت‌های موجود در کردستان اشاره کرد و گفت: استان کردستان دارای ظرفیت‌های ویژه‌ای ازجمله حمل‌ونقل و معادن است که باید به آن توجه لازم به عمل آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز