خبرگزاری کار ایران

گاز4روستای شهرستان کلاله مورد بهره برداری قرار گرفت

کد خبر : ۴۵۸۰۹

4 روستای شهرستان کلاله شامل روستاهای زابل آباد، دهنه، بلوچ آباد و گوگجه با حضور استاندار گلستان مورد بهره بر داری قرار گرفت.

ایلنا-گرگان:طی مراسمی با حضور  قناعت استاندار گلستان، معاونین، نماینده شهرستان مینودشت، كلاله، گالیكش و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل دستگاههای اجرائی استان، فرماندار، بخشدار و تنی چند از مسئولین شهرستان کلاله گاز 4 روستای شهرستان مورد بهره بر داری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در گرگان،در همین رابطه مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان گفت:به میمنت ایام ا.... دهه مبارک فجر پروژه گازرسانی به 4 روستای شهرستان کلاله شامل روستاهای زابل آباد، دهنه، بلوچ آباد و گوگجه با حضور استاندار گلستان مورد بهره بر داری قرار گرفت.

وی افزود:برای اجرای این پروژه ها در مجموع معادل 12 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی هزینه شده است.

رمضانعلی سنگدوینی تصریح کرد:در همین رابطه افزون بر تعداد 5 هزار و 44 نفرازمردم شریف روستاهای مذکور از نعمت گازطبیعی بهره مند خواهند شد.

وی اظهار داشت:در دهه فجردر مجموع تعداد 103 پروژه گاز رسانی با هزینه ای معادل 181 میلیارد و 710 میلیون ریال مورد بهره بر داری و یا کلنگ زنی خواهد شد که از این تعداد گاز 12 روستا کلنگ زنی و 91 پروژه گاز رسانی شامل 36 روستا،45 واحد صنعتی عمده، 5 مسکن مهر، 3 جایگاه CNG نیز افتتاح شد که حدود 30 هزار و 293 نفر ازجمعیت استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار خواهند گرفت.

سنگدوینی در ادامه با ارائه گزارشی از روند گازرسانی در استان افزود: قبل از دهه فجر تعداد 26 شهر، 623 روستا و 316 واحد صنعتی عمده و همچنین 61 جایگاه CNG استان از نعمت گاز برخوردار بودند که با احتساب پروژه های دهه فجر تعداد روستاهای بهره مند به 659 روستا، صنایع عمده به 361 و جایگاه CNG به 64 خواهد رسید.

مدیرعامل گازاستان گلستان درپایان ضمن تاکید به این نکته که مشترکین گازدقت نمایند تا از وسایل گازسوزاستاندارد استفاده کنند اذعان داشت:گازطبیعی نعمت بزرگی است و رفاه وآسایش را برای هم استانیهای عزیزبه ارمغان می آورد بنابراین ضمن توجه به صرفه جوئی ومدیریت مصرف شایسته است نکات ایمنی را دقیقاً رعایت کرده تا انشاء ا... حوادث ناگواری بوجود نیاید

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز