خبرگزاری کار ایران

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس:

22 بهمن انقلاب را بیمه کرده است/ 22 بهمن تذکر به مسئولان است

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۰۸۸

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه 22 بهمن ، انقلاب اسلامی را بیمه کرده است، اظهار داشت: در 22 بهمن، ملت به احترام انقلاب ، امام و رهبری به صحنه می آیند و این تذکری به مسئولان است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، غلام محمد زارعی در آئین گرامیداشت 22 بهمن در میدان امام حسین(ع) یاسوج گفت: 22 بهمن تذکری به مسئولان است که بدانند و ببینند که مردم خواستار انقلاب و خدمتگزاری مسئولان شان هستند.

وی با بیان اینکه هر کسی که از آرمان های انقلاب، امام و رهبری فاصله بگیرید خواستار آزادی ملت ایران نیست، خاطرنشان کرد: حضور باشکوه مردم در آئین 22 بهمن نشان از برهم زدن یاوه گویی های دشمنان این مردم است.

نماینده هشت ساله بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: انقلاب اسلامی در 22 بهمن بیمه شده و حضور مردم در این آئین نشان از علاقمندی و پایبندی آنان به انقلاب، امام و ولایت فقیه است.

زارعی باتاکید براینکه انقلاب اسلامی کهنه نشدنی است، خاطرنشان کرد: حضور پرشور جوانان ایران در آئین 22 بهمن ماه نشان می دهد که انقلاب جوان و کهنه نشدنی است.

وی گفت: ملت ایران راه آزادی خود را در برپایی باشکوه 22 بهمن ماه دیده و از هیچ تهدیدی نترسیده و نمی ترسند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: پیشرفت های کنونی ایران نشان از پایبندی مردم به انقلاب خود بوده و این مسیر و پیشرفت ها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز