خبرگزاری کار ایران

مهمترین رویدادهای جهان در ۱۲ ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۹۴۸

تشکر نماینده کویتی از آیت‌الله سیستانی، محکومیت تصویب قانون شهرک‌سازی‌های اسرائیل توسط دولت اسپانیا، مخالفت دادگاه تجدیدنظر آمریکا با قانون اجرایی رئیس‌جمهوری این کشور برای ممانعت از ورود مهاجران، هند در پی ساخت شهر هسته‌ای، تدابیر شدید امنیتی برای حفاظت از برج ایفل، دفاع شاهزاده سعودی از فرمان اجرایی رئیس‌جمهوری آمریکا، عذرخواهی رئیس‌جمهوری روسیه از ترکیه، دستگیری دو مظنون همکاری با داعش در آلمان و آمادگی مسکو برای همکاری با ناتو و آمریکا در افغانستان از مهمترین رویدادهای جهان در ۱۲ ساعت گذشته به شمار می‌رود.

به گزارش ایلنا، نماینده شیعه پارلمان عراق از مواضع آیت‌الله سیستانی در خصوص منطقه «خورعبدالله» که بین کویت و عراق مورد مناقشه است، تشکر کرد.

-دولت اسپانیا قانونی شدن اشغال اراضی فلسطینیان برای توسعه شهرک‌سازی رژیم‌صهیونیستی توسط پارلمان اسرائیل را محکوم کرد.

-دادگاه تجدیدنظر آمریکا درخواست «دونالد ترامپ» برای اجرایی شدن فرمان وی برای ممانعت از ورود اتباع هفت کشور اسلامی به آمریکا را رد کرد.

- «نفیس زکریا»، سخنگوی وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد هند درصدد ساخت یک شهر هسته‌ای مخفی برای تولید سلاح‌های اتمی است.

- «ژان فرانسوا مارتینز» از مسئولان شهرداری پاریس اعلام کرد برای حفاظت از برج ایفل تدابیر امنیتی اطراف این برج تشدید شده است.

- «بسمه بنت عبدالعزیز» دختر پادشاه سابق عربستان از فرمان ضد مهاجرتی دونالد ترامپ حمایت کرده و آن را اقدامی برای مقابله با تروریسم نامید.

-«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه به خاطر کشته شدن سه سرباز ارتش ترکیه در حمله هوایی جنگنده‌ بمب‌افکن‌های روسیه در سوریه از همتای ترک خود عذرخواهی کرد.

- پلیس‌ آلمان در ادامه بازداشت‌های ضد تروریستی، دو مظنون به همکاری با داعش را بازداشت کرد.

- دولت روسیه اعلام کرد آماده همکاری با پیمان نظامی آتلانتیک شمالی(ناتو) و آمریکا در افغانستان است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز