خبرگزاری کار ایران

کنگره جهاد ملی اثرزدایی تهاجم اقتصادی در تبریز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۹۰

این کنگره باموضوع" تقدیر از مدیران جهادگر اقتصاد مقـاومتـی" در سال " تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی " روز پنجشنبه، 26 بهمن ماه سال 1391، در سالن همایشهای بین المللی مصلی حضرت امام خمینی (ره) تبریز برگزار می شود.

ایلنا- تبریز: با حضور مسوولان و صاحب نظران کشوری و استانی، اولین کنگره "جهاد ملی اثرزدائی از تهاجم اقتصادی درسایه تولید ملی" با شرکت یک هزار نفر از مدیران منتخب بخش دولتی و خصوصی سراسر کشور از بزرگترین واحدهای صنعتی،تولیدی، خدماتی و تجاری و نیز مسئولین بلند پایه کشوری در تبریز برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، این کنگره باموضوع" تقدیر از مدیران جهادگر اقتصاد مقـاومتـی" در سال " تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی " روز پنجشنبه، 26 بهمن ماه سال 1391، در سالن همایشهای بین المللی مصلی حضرت امام خمینی (ره) تبریز برگزار می شود.

برپایه این گزارش «اقتصاد مقاومتی و تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی»، «اقتصاد مقاومتی و جهاد اقتصادی»، «اقتصاد مقاومتی و الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت»، «اقتصاد مقاومتی و فرهنگ مقاومت»، «اقتصاد مقاومتی و دیپلماسی مقاومت»،«اقتصاد مقاومتی، راهکارهای فعال در مواجهه با تحریم اقتصادی» از جمله محورهای این کنگره را به شمار می روند.

دبیر این کنگره در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه این کنگره با هدف مفهوم پردازی، گفتمان سازی و ساده سازی الگوی مقاومتی در شئون مختلف اقتصادی کشور برگزار می شود اظهار داشت: این کنگره با مشارکت استانداری آذربایجانشرقی،کمیسیون حقوق بشراسلامی، اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی،سازمان آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی،اداره کل آموزش و پرورش،صداوسیمای آذربایجان شرقی و صنایع دولتی و خصوصی، اتاقهای بازرگانی استان برگزار خواهد شد و حضور کلیه علاقمندان و صاحب نظران در همایش فوق بلامانع خواهد بود.

هادی ابراهیمی سنائی یادآور شد: این کنگره با رویکرد « اقتصاد مقاومتی با رهیافت تولید ملی »برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند جهت كسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی کنگره به نشانیwww.iraniran.info مراجعه كنند یا با دبیرخانه به شماره 14 14 330 – 0411 تماس بگیرند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز