خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای آموزش پزشکی تخصصی:

داوطلبان فقط به آزمون‌ها فکر کنند و نگران امنیت آن نباشند

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۷۷

به داوطلبان اطمینان می‌دهیم آزمون‌هایی مطمئن و با امنیت بالا اجرا شود و به همه آن‌ها توصیه می‌کنیم که هیچ فکری غیر از امتحان دادن نداشته باشند.

ایلنا: دبیر شورای آموزش پزشکی تخصصی گفت: داوطلبان فقط به آزمون‌ها فکر کنند و نگران امنیت آن‌ها نباشند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی اظهار داشت: ما سیستم حافظت و طراحی آزمون را ارتقا می‌دهیم، البته سیستم‌های فعلی خوب است ولی سعی می‌کنیم این امنیت محکمتر شود.

وی افزود: به داوطلبان اطمینان می‌دهیم آزمون‌هایی مطمئن و با امنیت بالا اجرا شود و به همه آن‌ها توصیه می‌کنیم که هیچ فکری غیر از امتحان دادن نداشته باشند.

عین اللهی با اعلام اینکه از نظر رشد کمی و کیفی رشته‌ها نیز تلاش می‌کنیم رشته‌هایی که هست را از لحاظ کیفی ارتقا داده و رشته‌هایی که نیست یا کم داریم را گسترش دهیم، گفت: برنامه‌های جدید علمی داریم که با کمک همه صاحبنتظران آن‌ها را اجرایی می‌کنیم.

وی در مورد افزایش ظرفیت رشته‌ها نیز اظهار داشت: در کل درباره افزایش ظرفیت رشته‌ها باید بگویم همه رشته‌ها یک وضعیت ندارند، با توجه به آماری که هست رشته‌هایی که کمبود داریم را ارتقا می‌دهیم و در رشته‌هایی که ظرفیت‌ها زیاد است نیز ظرفیت را کاهش می‌دهیم.

عین اللهی اظهار داشت: آزمون‌های بورد را هم ارتقا می‌دهیم، الان افرادی داریم که PHD آموزش پزشکی دارند که از آن‌ها برای ارتقای آزمون‌ها بهره می‌بریم.

وی در مورد آزمون دستیاری که اردیبهشت ۹۲ برگزار می‌شود نیز تاکید کرد: این آزمون انشاالله با کیفیت علمی خوب و در شرایط حفاظت و امنیت قابل قبول که براحتی تامین خواهد شد برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز