خبرگزاری کار ایران

تأمین اجتماعی گلستان از توسعه واحدهای تولیدی حمایت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۶۶

استان گلستان با توجه به نوع اقلیم و موقعیت خاص خود و نیز تحصیل کردگان کشاورزی و صنعتی امکان ویژه ای برای توسعه صنایع به ویژه صنایع تبدیلی دارد و این باعث خودکفایی، کاهش میزان بیکاری و نیز افزایش رفاه اجتماعی طبقه کارگر می شود.

ایلنا-گرگان:مدیر کل تأمین اجتماعی گلستان در مراسم جشن انقلاب در محل کارخانه شیر پگاه در گرگان که با حضور نمایندگان مرکز استان در مجلس شورای اسلامی و برخی مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد با بیان مطلب فوق گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و حرکت در راستای اهداف سازمان تأمین اجتماعی آمادگی کامل برای همکاری با واحدهای تولیدی در بخش بیمه ای را دارد و هم اکنون بسته های تشویقی ویژه ای برای کارگاه ها و کارخانه های استان که ظرفیت و تعداد کارگران خود را افزایش می دهند پیش بینی شده است.


به گزارش خبرنگار ایلنا در گرگان،حسین امیری خاطر نشان کرد: استان گلستان با توجه به نوع اقلیم و موقعیت خاص خود و نیز تحصیل کردگان کشاورزی و صنعتی امکان ویژه ای برای توسعه صنایع به ویژه صنایع تبدیلی دارد و این باعث خودکفایی، کاهش میزان بیکاری و نیز افزایش رفاه اجتماعی طبقه کارگر می شود.


وی اظهار کرد: توسعه صنعت شیر و واحدهای دامداری مکانیزه از نیازهای واقعی و فعلی استان است و بدین منظور تشکیل کمیته ویژه ای در استان با حضور مدیران و نخبگان راهکاری برای دستیابی به این اهداف است.


امیری عنوان کرد: بعد از پیروزی انـقلاب اسـلامی بود که واحدهای تولـیدی و شـهرک های صنعتی گسترش یافتند و امسال نیز که به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام گرفته باید برنامه ای بلند مدت و تأثیر گذار برای گسترش بیشتر تولید در استان صورت گیرد.


وی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی مجموعه حوادث، کشور را به سوی خودکفایی سوق داد و اکنون این خودکفایی در کشور به بالاترین نقطه خود رسیده است و تحریم های دشمنان راه به جایی نخواهد برد.
مدیر کل تأمین اجتماعی استان گلستان در خاتمه گفت: به برکت جمهوری اسلامی بود که فاصله بین مدیران و مردم از بین رفت و روز 22بهمن امسال نیز همچون گذشته روز حماسه بزرگ دیگری برای ملت ایران خواهد بود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز