خبرگزاری کار ایران

استاندار گلستان:

مردم فریب مذاکره آمریکا با ایران را نمی‌خوردند

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۶۱

به رغم تهدیدها و تحریم های دشمن، برای از پای انداختن ملت ایران، مردمی که پشت سر ولی فقیه هستند و ولایت فقیه را قبول دارند، هیچ گاه از مواضع خود در قبال رهبر معظم انقلاب عقب نشینی نخواهند کرد.

ایلنا-گرگان:استاندار گلستان گفت: به رغم تلاش های آمریکا و بیان مساله مذاکره آنان با ایران، ملت ایران، فریب این توطئه و دسیسه آنان را نمی خورند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در گرگان "جواد قناعت" در حاشیه مراسم راهپیمائی 22 بهمن در گفت و گویی خبری افزود: ملت ایران، با حضور خود در مراسم امسال، نشان دادند که به سادگی حرف آمریکا را قبول ندارند و باید خود آمریکا در ابتدا شرایط مساعد مذاکره را مهیا کند.

به گفته وی، ملت ایران با حضورشان نشان دادند که این بحث مذاکره حرکت فریبکارانه دیگری از سوی آمریکا و کشورهای حامی او است و مردم ایران نیز خواهان رعایت حقوق طرفین در مذاکره هستند.

وی تصریح کرد: این حضور نشان داد، به رغم تهدیدها و تحریم های دشمن، برای از پای انداختن ملت ایران، مردمی که پشت سر ولی فقیه هستند و ولایت فقیه را قبول دارند، هیچ گاه از مواضع خود در قبال رهبر معظم انقلاب عقب نشینی نخواهند کرد.

وی ادامه داد: راهپیمائی امروز از سوی دیگر در واقع تجدید بیعت و میثاق با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی، شهیدان و ولی فقیه زمان است که بعد از 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، این مسیر همچنان ادامه دارد.

استاندار گلستان تاکید کرد: مردم درواقع ولی نعمت ما هستند و ما باید قدر این نعمت الهی را بدانیم و در راه خدمت به آنان از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکنیم.

وی در ادامه گفت: این اعلام حضور و همبستگی و اتحاد و وحدت بی بدیل مردم امروز حول محور ولایت فقیه، ثابت کرد، که آنان آمادگی برگزاری یک امتحان بزرگ الهی دیگر در خرداد سال آینده که همانا انتخابات ریاست جمهوری است، دارند و با آمادگی هر چه بیشتر نسبت به گذشته در این آزمایش آینده سربلند خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز