خبرگزاری کار ایران

اجراهای علی رهبری در ترکیه، سوئیس، صربستان و کره جنوبی

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۶۰

جدیدترین برنامه‌ها و کنسرت‌های چند ماه آینده علی(الکساندر) رهبری در کشورهای ترکیه، سوئیس، صربستان و کره جنوبی برگزار می‌شود.

ایلنا: برنامه‌های علی رهبری(آهنگساز و رهبر جهانی اركستر) در هفته‌های آینده اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رهبری در بهمن ماه 1391 به تركیه می‌رود و در آنتالیا به اجرای چند سمفونی می‌پردازد. آثار اجرایی رهبری در تركیه به این شرح است: بتهوون (Beethoven) اورتورلئونور(leonor) و کنسرتو پیانو شماره 3، یوهانس برامس(yohanes brahms) سمفونی شماره 1، با رهبری و همراهی ارکستر سمفونیک آنتالیا (Antalya).

وی در اسفند ماه عازم سوئیس می‌شود تا در شهر زوریخ دو برنامه اجرا كند. اجرای آرتو هونه گر (Arthur Honegger) سمفونی شماره 2، چایکوسفکی (p.itchaikov&ky) سمفونی شماره  6 با رهبری و همراهی ارکستر موزیک کو بگیرم و نیترتور (Musikkullegilum wirtehur)ازجمله برنامه‌های وی در سوئیس است.

در همین ماه، وی با سفر به صربستان در شهر بلگراد(Serbia) به عنوان رهبر میهمان دائم با چند کنسرت روی صحنه می‌رود. اجراهایی از جوزف هایدن(joseph Haydn) سمفونی شماره 104 و موهانس برامس (Johannes Brahms) سمفونی شماره 1 با رهبری و همراهی ارکستر نیلارمونیک بلگراد.

رهبری در فروردین 1392 بار دیگر در صربستان و شهر بلگراد (Serbia) به عنوان رهبر میهمان دائم با 7 کنسرت روی صحنه می‌رود. اجرای ایگور استراونیکی (Igor Stravinsky)، سوئیت شماره 1 و 2 پرنده آتشین و پتروشکا(petrushka) ازجمله این برنامه‌هاست.

رهبری در روزهای پایانی فروردین عازم کره جنوبی و شهر سئول می‌شود. وی در هفته اول در جشن ویژه با همراهی خواننده‌های بنام از کره جنوبی به اجرای قطعات بنامی از پوچینی (puchini) و وردی(Giuseppe Verdi) می‌پردازد. در هفته دوم به اجرایی از اورتور رومئو و ژولیت (Romeo and Juliet) و آنتونین دورژاک (Antonin Dvorak) سمفونی شماره 9 می‌پردازد و در هفته سوم؛ قطعه‌ای از بتهوون (Bethoven)، ااورتور لئونور(leonore)، پیانو کنسرتو شماره 4 و ریچارد اشتراوس (Richard straous) چنین گفت زرتشت را اجرا می‌كند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز