خبرگزاری کار ایران

همزمان با سالروز قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز:

نمایشگاه دائمی ماشین‌آلات کشاورزی درتبریز گشایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۳۷

در این نمایشگاه انواع ماشین آلات کشاورزی شامل ماشین های نشاء کار،‌ خرمنکوب،‌ کمباین، انواع تراکتور، سمپاش، ماشین دروگر، بیل مکانیکی، موتور، پمپ آب و تریل های کشاورزی به معرض خرید و فروش گذاشته می شود.

ایلنا- تبریز: نمایشگاه دائمی ماشین آلات کشاورزی با هدف معرفی و آشنایی بهره برداران و تولیدکنندگان بخش کشاورزی با وسایل و ابزار پیشرفته روز در این عرصه، در تبریز گشایش می یابد.

به گزارش ایلنا مسعود محمدیان صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه این نمایشگاه همزمان با سالروز قیام 29 بهمن مردم تبریز در محل امور نقلیه سازمان واقع در چهار راه آخونی افتتاح و در معرض علاقمندان وبهره برداران عزیز قرار می گیرد افزود: تلاش کرده ایم در این نمایشگاه آخرین ماشین آلات کشاورزی پیشرفته عرضه شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه همه روزه دایر بوده و علاقه‌مندان می‌توانند از آن دیدن و ماشین آلات مورد نیاز را به قیمت مناسب از شرکت های فروشنده آن تهیه کنند ادامه داد: این نمایشگاه در ارتقاء سطح اطلاعات کشاورزان و بهره برداران بخش موثر خواهد بود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با بیان اینکه این نمایشگاه به همت اداره امور فناوریهای مکانیزه کشاورزی این سازمان و با مشارکت 10 شرکت داخلی ایجاد شده است افزود: در این نمایشگاه انواع ماشین آلات کشاورزی شامل ماشین های نشاء کار،‌ خرمنکوب،‌ کمباین، انواع تراکتور، سمپاش، ماشین دروگر، بیل مکانیکی، موتور، پمپ آب و تریل های کشاورزی به معرض خرید و فروش گذاشته می شود.

وی با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد چنین نمایشگاه و بازارچه دائمی ماشین آلات کشاورزی را در تمام شهرستانهای استان نیز ایجاد نماییم افزود: در کنار این نمایشگاه کارشناسان ماشین آلات کشاورزی تلاش خواهند نمود افرادی را که نمی توانند از ماشین آلات استفاده کنند از طریق بروشورها و آموزش های لازم آن را بیاموزند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز