خبرگزاری کار ایران

حق‌دوست خبر داد:

‎سفر وزیر بهداشت اسفندماه به کرمان می‌رود /حرکت ٢١ آمبولانس جدید در سطح شهر

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۲۰۶

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در حاشیه بازدید استاندار کرمان از پروژه های درمانی شهر کرمان، از سفر وزیر بهداشت و درمان در اسفندماه سال جاری به کرمان خبر داد.

‎‬به گزارش ایلنا، علی‌اکبر حق‌دوست عصر امروز در حاشیه بازدید استاندار کرمان از بیمارستان افضلی‌پور گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمان همزمان با انجام وظیفه ذاتی خود در امر بهداشت و درمان اقدامات عمرانی و توسعه‌ای انجام داده است.

وی در رونمایی ٢١ دستگاه آمبولانس توسط استاندار کرمان اظهار کرد: استاندار کرمان دستور حرکت آمبولانس‌ها در شهرهای مختلف را صادر کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان‌کرمان با اشاره به اجرای چندین پروژه بزرگ در بیمارستان افضلی‌پور توضیح داد: درمانگاه جدیدی که با زیربنای ٣ هزار مترمربع در حال اجرا است و به توسعه اورژانس بیمارستان افضلی پور کمک می کند تا خرداد ماه سال آینده به بهره برداری می رسد، همچنین بیمارستان بلوک‌های زایمان تحت عنوان "ال دی آر" در حال ساخت است که در این بیمارستان زایمان آسان بوده و همراهان بیمار در زمان وضع حمل می توانند در کنار او حضور داشته باشند.

حق‌دوست به سایر بخش های که در حال احداث می باشد اشاره و بیان کرد: بخش رادیوتراپی که با مشارکت بخش خصوصی در حال احداث است که در این کلنیک انواع رادیو تراپی‌ها وجود دارد طوری‌که نیاز جنوب شرق کشور در این بخش برطرف می‌کند، ضمن آن‌که می‌تواند به مناطق دیگر نیز خدمات‌رسانی کند و این پروژه تا اول هفته دولت سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید. 

وی با اشاره به احداث بخش ٤٥ تخت خوابی سرطان که توسط خیری بنام مهرالحسنی احداث می‌شود، ادامه داد: بخش پیوند بنیاد نفیس که با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و خیرین در حال احداث است که تاکنون ٨٥ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با راه‌اندازی این بخش پیوند قلب، کلیه، کبد، مغز استخوان، قرنیه چشم و غیره در کرمان انجام خواهد شد و این پروژه نیز تا اول هفته دولت سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پایان از سفر وزیر بهداشت به کرمان در اسفندماه سال‌جاری خبر داد و ابراز امیدواری کرد در این سفر بخش‌های زایمان و نیز درمانگاه بیمارستان افضلی‌پور به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز