خبرگزاری کار ایران

تهدید سرمربی تیم‌ملی وزنه‌برداری: کیانوش رستمی نیاید تصمیم دیگری می‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۱۳۴

سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران اعلام کرد: کیانوش رستمی اگر در اردوهای تیم ملی وزنه برداری کشورمان حضور پیدا کرد ما برای مسابقات جهانی در خدمتش خواهیم بود.

سجاد انوشیروانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا افزود: کیانوش رستمی بعنوان یکی وزنه برداران خوب کشورمان برای شرکت در رقابتهای آسیایی و بازی های کشورهای اسلامی به اردوی تیم ملی دعوت شدف منتهی وی از حضور در اردو امتناع کرده است.

وی ادامه داد: لذا غیبت کیانوش رستمی در اردوی تیم ملی وزنه برداری موجب شد با تصمیم کادر فنی و بر اساس مقررات وی از حضور در مسابقات آسیایی اردیبهشت سال 96 و بازیهای کشورهای اسلامی کنار گذاشته شود.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران با اشاره به مسابقات جهانی نیز گفت: کیانوش رستمی اگر در اردوی تیم ملی وزنه برداری برای مسابقات جهانی حضور پیدا کرد ما در خدمت وی خواهیم بود در غیر اینصورت در موردش تصمیم گیری خواهد شد.

وی در خاتمه در خصوص انتقادات تند عطار اشرفی عضو شورای فنی فدراسیون وزنه برداری از نحوه مواجه کادر فنی تیم ملی با کیانوش رستمی نیز در خاتمه خاطر نشان کرد: ما به حرف دیگران کاری نداریم و هر کس آزاد است نظرات خود را بیان نماید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز