خبرگزاری کار ایران

مدیرکل سیاسی استانداری آذربایجان غربی:

خودباوری و خوداتکایی دستاورد مهم انقلاب برای مردم ایران است

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۰۹۴

مدیرکل سیاسی استانداری آذربایجان غربی گفت: خودباوری و خود اتکایی دستاورد مهم انقلاب اسلامی برای مردم ایران است که در سایه آن، بسیاری از پیشرفت‌ها در عرصه‌های مختلف را شاهد هستیم.

به گزارش ایلنا از ارومیه، علی مصطفوی در مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که به همت انجمن آشوریان ارومیه برپا شد، افزود: انقلاب اسلامی ایران وابسته به شرق و غرب نبوده و در سایه این عدم وابستگی پیشرفت های بسیار زیادی با اتکا به جوانان بومی ایران زمین حاصل شد که پیشرفت در علوم هسته ای تنها بخشی از این پیشرفت هاست.

وی با اشاره به اینکه در پیروزی انقلاب اسلامی پیروان همه ادیان و اقوام نقش داشتند، اضافه کرد: وحدت و همبستگی، ایمان به خدا و رهبری امام راحل رمز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بود و دشمنان نیز برای ضربه زدن به این ارکان همواره به دنبال مقابله با ملت ایران هستند.

وی اظهار کرد: ترور شخصیت های انقلابی و مردم، راه اندازی جنگ تحمیلی، وضع تحریم های ظالمانه و ایجاد ایران هراسی در دنیا از مهمترین توطئه های دشمنان برای مقابله با پیشرفت های ایران اسلامی بوده است که با عنایت خداوند متعال در همه آنها شکست خورده اند.

وی تاکید کرد: دشمنان باید بدانند انقلاب اسلامی به راحتی به دست نیامده بلکه برای رسیدن به این پیروزی صدها هزاران شهید، جانباز و آزاده تقدیم کرده ایم و اجازه نمی دهیم که آنها به نقشه های شوم خود در خصوص این انقلاب دست یابند.

یوناتن بت کلیا نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی و دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان نیز در این مراسم گفت: به عموم جهانیان می گوییم که ما مردم ایران از هر قوم و نژاد درکنار هم قرار داریم و هرتجاوز به حقوق حقه ملت ایران را با اقتدار سرکوب می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز