رونمایی از هویت بصری و گرافیک جدید شبکه 4
همزمان با یوم الله ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران از گرافیک جدید شبکه چهار سیما رونمایی میشود.
به گزارش ایلنا، گرافیک تلویزیونی شبکه چهار سیما از 22 بهمن با تغییراتی محسوس در کاربرد، رنگ، فرم و تکنیکهای اجرا روی آنتن میرود.
هویت بصری و گرافیک شبکه چهار با المانهای کاملا ایرانی و اسلیمی و مناسب با ذائقه مخاطب ایرانی طراحی شده و آماده رونمایی است.
به گفته عباس محبوب؛ مسئول طراحی گرافیک جدید شبکه 4 باتوجه به هویت شبکه 4 و رسالت شبکه سعی کردیم در این پروژه از عناصر فرهنگی ایرانی استفاده کنیم و به همین دلیل در طراحی لوگو شبکه از رنگ فیروزهای که نمایانگر هویت ایرانی، اسلامی و فرهنگی ماست استفاده کنیم.
وی افزود: از ساختار خود لوگوی شبکه چهار استفاده کردیم و تغییرات را اعمال کردیم و رنگ آن را به فیروزهای-طلایی تغییر دادیم.
محبوب گفت: ما تلاش کردیم طرحی را استفاده کنیم که علاوه بر اینکه کاملا ایرانی است مدرن هم باشد و برای مخاطب جذابیت بصری داشته باشد.
وی ادامه داد: برای زیرنویسهای شبکه نیز از یک متریال شیشهای فیروزهای که درخشندگی خوبی دارد؛ استفاده شده است.
هویت بصری شبکه چهار که بسیار حرفهای و هوشمندانه طراحی شده است، شامل پکیج گرافیک، بازطراحی لوگو و ... است و در ساخت آن به تمامی عناصر سمعی و بصری ازجمله تم موسیقیایی آن و نیز طراحی فونت توجه خاص شده است.