خبرگزاری کار ایران

واکنش بنگر به اخراج از تمرین تراکتورسازی

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۹۸۲

مدافع باتجربه تراکتورسازی که بعد از بازی برابر پرسپولیس از سوی قلعه نویی از حضور در تمرینات منع شد، نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محسن بنگر که با بازوبند کاپیتانی انگیزه زیادی برابر تیم سابق خود داشت، با توجه به مشکلات فراوان سرخ‌های تبریزی نتوانست مانع از شکست سنگین تراکتورسازی شود. اتفاقی که در پایان بازی و در رختکن امیر قلعه نویی باعث اتفاقات تلخی شد. بگو مگوی به وجود آمده بین بنگر و قلعه نویی در نهایت با دستور سرمربی مبنی بر ممنوعیت حضور او در تمرینات همراه شد. محسن بنگر در این باره در صفحه رسمی اینستاگرام خود توضیحاتی داده است: سلام به همه هواداران و دوستان عزیز.

در پی ابلاغیه باشگاه تراکتورسازی مبنی بر عدم حضور بنده در تمرین پس از اتفاقات بازی پرسپولیس، و در پاسخ به سوالات مطروحه باید عرض کنم که به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای به دستور باشگاه تمکین می‌کنم و حتی اگر نکته‌ای در دل داشته باشم آن را پیش خود نگه می‌دارم. در عین حال در پاسخ به برخی شایعات و صحبت‌هایی که علیه من به راه افتاده است فقط این را می‌گویم که صحبت درباره اتفاقات به هیچ وجه به صلاح نیست و من هم اظهارنظری در این باره انجام نداده و نخواهم داد چراکه تا پایان لیگ با تراکتورسازی قرارداد دارم و باید به تعهد حرفه‌ای و قرارداد خود به این باشگاه عمل کنم. درحال حاضر و با توجه به شرایط و گرفتاری‌های جدیدی که بر تراکتور حاکم است ترجیح می‌دهم به مشکلات باشگاه اضافه نکنم و فکر می‌کنم این تنها کاری است که از دست من به عنوان یک عضو کوچک بر می‌آید . 

با تشکر از همه دوستان و عزیزانی که حمایت شان همیشه مایه دلگرمی و افتخار من بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز