خبرگزاری کار ایران

توصیه فنونی زاده به منصوریان برای بازی با السد

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۹۷۹

برای استقلال امروز یک روز سرنوشت ساز است. شکست السد در تهران یعنی گرفتن مجوز حضور در بازی‌های آسیایی.

به گزارش ایلنا، مهدی فنونی‌زاده هافبک سابق استقلال در خصوص این بازی می‌گوید: استقلال بازی سختی را مقابل السد خواهد داشت. این تیم قطری کاملا حرفه‌ای است و از بازیکنان خارجی خوبی سود می‌برد و می‌خواهد با هزینه‌ای که کرده، مقابل استقلال بازنده نباشد و به دور بعد صعود کند. استقلال در هفته‌های گذشته بازی‌های قابل قبولی داشته و نتایج خوبی کسب کرده و با حمایت هوادارانش می‌تواند از اشتباه تیم‌های بالانشین استفاده کرده و خود را به صدر جدول نزدیک کند.

 فنونی‌زاده در ادامه می‌گوید: آبی‌پوشان در هفته‌های اخیر با اتکا به جوانان بی‌ادعایشان، پیروزی‌های خوبی به دست آورده‌اند اما دیدار برابر السد بسیار سخت و حساس است و منصوریان باید ترکیبی از بازیکنان جوانان و باتجربه را به میدان بفرستد. باتجربه‌های تیم در مواقع حساس می‌توانند بازیکنان جوان را حمایت کرده و به آنها آرامش داده زیرا کمک آنها می‌تواند کم‌تجربه‌ها را در این بازی‌ حساس از اضطراب دور کند.

بازیکن سابق استقلال در پایان می‌گوید: آبی‌پوشان دو بازی حساس را برابر السد و پرسپولیس خواهند داشت و اگر بتوانند مقابل السد به پیروزی برسند، با روحیه‌ای خوب به مصاف پرسپولیس خواهند رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز