خبرگزاری کار ایران

فرماندار دهگلان خبرداد:

طرح تولید کاغذ MDF با 3 هزار نوع طرح در اسفند ماه

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۹۷۱

فرماندار دهگلان از طرح تولید کاغذ MDF با تنوع بی نظیر 3 هزار نوع طرح در اسفند ماه جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، یحیی نظری با اعلام این مطلب گفت: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید امسال و با شتاب گرفتن اجرای پروژه های عمرانی، طرح‌های عمرانی بسیار کلانی در شهرستان دهگلان برای مراسم دهه فجر با حضور مقامات کشوری آماده افتتاح است.

وی با بیان اینکه افتتاح این پروژه ها به دلیل تراکم سفر های مقامات کشوری به سایر نقاط کشور به بعد از ایام دهه فجر موکول شده است، گفت: از جمله این طرح‌ها پایان عملیات اجرایی و آغاز آب گیری سد قوچم جلوتر از برنامه پیش بینی شده با اعتبار 700 میلیارد ریال، بهره برداری از بیمارستان 32 تختخوابی شهدای دهگلان با اعتبار 110 میلیارد ریال ، بهره برداری از استخر شنای استاندارد برای مسابقات بین المللی با اعتبار بالغ بر 20 میلیارد ریال، بهره برداری از مجتمع آبرسانی و خط انتقال و شبکه داخلی روستای آلیپنک و پنج روستای قمر آن با اعتبار 20 میلیارد ریال و آغاز عملیات ریل گذاری قطعه همدان-سنندج که در شهرستان دهگلان واقع شده است .

نظری افزود: اینها تنها بخشی از پروژه های عمرانی است که در طول دوره دولت تدبیر و امید در دهگلان اجرا شده است و پروژه های بسیار مهم دیگری در دست اجراست که انشاءالله در سال‌های آتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

 فرماندار دهگلان در ادامه افزود: در حوزه طرح های اقتصادی در شهرستان دهگلان نیز با حضور مقامات کشوری در اسفند شاهد افتتاح دو واحد تولیدی جدید؛ یکی واحد تولید"مهرپویش آوالان کاغذ ام-دی-اف" با تنوع بی نظیر 3 هزار نوع طرح با اشتغالزایی 200 نفر و دوم طرح تولید ایمپلنت دندان "کیما کاشت" با اشتغال زایی 45 نفر خواهیم بود.

نظری یکی از مهمترین افتخارات دولت تدبیر و امید را صداقت و راستی با مردم به دور از عوام فریبی اعلام کرد و گفت: با توجه به آماده بودن این طرحها، بهره برداری از پلیس +10 که یکی از نیازمندی های روزمره مردم است و بهره برداری از آن باعث کاهش مسافرت شهروندان دهگلانی برای دریافت خدمات پلیس+10 در سایر شهرستان ها خواهد شد هم از هزینه های اضافی کرایه و... و هم از مخاطرات سفر جلوگیری خواهد کرد و پیامد افتتاح آن، کم از سایر طرح‌ها نیست.

نظری با اظهار تأسف از انتقادهای صورت گرفته گفت:  13 طرح خانه محرومین در شهر و روستای شهرستان با اعتبار بالغ 2500  میلیون ریال نیز افتتاح شد که در انتقادهای صورت گرفته هیچ اشاره ای به این موضوع نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز