خبرگزاری کار ایران

امشب، در جام حذفی آلمان؛

دژاگه در برابر بایرن مونیخ

امشب دو تیم بایرن مونیخ و ولفسبورگ در مرحله‌ی یک هشتم نهایی جام حذفی آلمان، موسوم به د.اف.ب پوکال، به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، امشب دو تیم بایرن مونیخ و ولفسبورگ در مرحله‌ی یک هشتم نهایی جام حذفی آلمان، موسوم به د.اف.ب پوکال، به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در ورزشگاه اختصاصی بایرن، آلیانس آره‌نا، برگزار خواهد شد.

تیم ولفسبورگ که پس از جدایی دو ستاره‌ی فصل پیش خود، شورله و دراکسلر، در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد امیدوار است با پیروزی در این دیدار دست کم عملکرد خوبی در جام حذفی داشته باشد. آنها سال گذشته در چمپیونز لیگ با اینکه در برابر رئال ناکام بودند و از گردونه‌ی مسابقات حذف شدند، در بازی رفت این تیم قدرتمند را 2-0 شکست دادند.

با این حال، آنها امسال ضعیف هستند و با 19 امتیاز در جایگاه چهاردهم بوندسلیگا قرار دارند و خطر سقوط تهدیدشان می‌کند.

در یک نمای بازتر، خرید دژاگه واکنشی بود به کوچ ستارگان ولفسبورگ. بسیار محتمل است که دژاگه امشب در برابر یکی از قدرتمندترین تیم‌های اروپا به میدان برود و درخشش در این دیدار می‌تواند این بازیکن ایرانی را دوباره در سطح اول فوتبال دنیا تثبیت کند. او 5 سال سابقه‌ی بازی در ولفسبورگ را دارد و 131 بار با پیراهن این تیم به میدان رفته است.

مربیان این تیم آلمانی از آمادگی بدنی اشکان رضایت دارند، اما گروهی از منتقدان فوتبال آلمان او را خریدی سوخته برای ولفسبورگ عنوان می کنند.

C36tnARWcAALMjZ

 

کد خبر : ۴۵۶۹۲۵