خبرگزاری کار ایران

رییس هیأت‌مدیره هتل لاله:

هتل لاله تبریز ادای دین به زادگاه مادری من است

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۸۸

از زمان آغاز مراحل اجرایی هتل لاله و تأسیسات جانبی و خدماتی آن، علاوه بر ایجاد رونق اقتصادی و عمران و آبادانی تبریز، برای صدها نفر ایجاد شغل شده و من از این كه سهمی در بهبود معیشت هم‌وطنانم و نیز اشتغال آنان داشته‌ام قدردان خداوند هستم

ایلنا- تبریز: سرمایه‌گذار و رییس هیأت‌مدیره شركت لاله ناب احداث هتل 5 ستاره لاله تبریز را ادای دین ماندگار خود به زادگاه مادری‌اش دانست.

به گزارش ایلنا علی پولاد در مراسم بهره‌برداری از مجتمع‌های تجاری، خدماتی و رفاهی هتل لاله تبریز افزود: از زمان آغاز مراحل اجرایی هتل لاله و تأسیسات جانبی و خدماتی آن، علاوه بر ایجاد رونق اقتصادی و عمران و آبادانی تبریز، برای صدها نفر ایجاد شغل شده و من از این كه سهمی در بهبود معیشت هم‌وطنانم و نیز اشتغال آنان داشته‌ام قدردان خداوند هستم.

وی با اشاره به مشخصات این هتل افزود: این مجموعه در 26 هزار و 500 متر مربع و با 80 میلیون دلار اعتبار احداث شده است.

علی پولاد با بیان اینکه تاکنون 50 میلیون دلار برای این پروژه هزینه شده است افزود: فاز تجاری این مجموعه در شش طبقه و با پاركینگی به ظرفیت یك هزار دستگاه خودرو احداث شده است.

وی همچنین گفت: تاکنون 126 واحد تجاری، 22 فست فود، 2 کافی شاپ، یک هزار و 400 متر مربع فضای بازی کودکان و یک هزار متر مربع انبار در این مجموعه ایجاد شده است.

علی پولاد افزود: هتل این مجتمع رفاهی تجاری نیز شامل 17 طبقه و 192 اتاق استاندارد می‌باشد و علاوه بر آن دارای امكاناتی چون استخر، جکوزی و دیگر امکانات خدماتی رفاهی است.

وی در خاتمه گفت: در این مجتمع یک سالن کنفرانس دو هزار مترمربعی که قابلیت تفکیک به سه سالن مجزا را دارد نیز ایجاد شده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز