خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان تشریح کرد:

‎جزییات برنامه‌های سفر دو روزه رئیس مجلس به کرمان

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۸۶۴

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان برنامه های سفر دو روزه علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به کرمان را که در ٢١ و ٢٢ بهمن ماه انجام خواهد شد، تشریح کرد.

به گزارش ایلنا‬، دکتر حسین امیری خامکانی در جمع خبرنگاران به تشریح جزییات سفر دکتر لاریجانی به کرمان پرداخت و گفت: لاریجانی پنج شنبه در فرودگاه جیرفت مورد استقبال مسئولان استانی قرار می گیرد و سپس به شهرستان قلعه گنج سفر کرده تا از شهر نمونه اقصاد مقاومتی بازدید کند.

وی ادامه داد: رئیس مجلس شورای اسلامی با سفر به شهرستان کرمان در نشست مشترک شورای اداری و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شرکت می کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان افزود: لاریجانی در دومین روز از سفر خود ضمن شرکت در راهپیمایی ٢٢ بهمن در جمع مردم کرمان، سخنران مراسم بزرگداشت این روز خواهد بود.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین با حضور رئیس مجلس در شهرستان بردسیر از کارخانه نورد بردسیر که با ظرفیت ٥٠٠ هزار تن و با سرمایه گذاری ١٥٠ میلیارد تومان ساخته شده است بهره برداری خواهد شد. ضمن آنکه آغاز عملیات اجرایی و کلنگ زنی کارخانه پلاسمای خون در ماهان آخرین برنامه رئیس مجلس شورای اسلامی در کرمان خواهد بود.

امیری همچنین در خصوص چگونگی دعوت از لاریجانی برای سفر به کرمان خاطرنشان کرد: در نیمه اول دی ماه طی دعوتنامه ای با امضا استاندار و رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان از رئیس مجلس شورای اسلامی برای حضور در استان کرمان دعوت کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز