خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خبر داد:

سردار دهقان؛ سخنران مراسم ۲۲ بهمن در رشت

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۸۵۹

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی سخنران مراسم 22 بهمن در شهر رشت خواهد بود.

به گزارش ایلنا مجتبی اشجری، رئیس‌شورای هماهنگی‌تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی در آستانه چهلمین سالروز پیروزی قرار دارد، اظهار کرد: اقتدار و پیشرفت روزافزون نظام جمهوری اسلامی موجب غرور ملت ایران و ناامیدی بدخواهان نظام شده است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن راس ساعت ۹:۳۰ در شهر رشت به سوی میدان مصلی برگزار می‌شود، افزود: سخنران این مراسم سردار دکتر حسین دهقان، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی خواهد بود.

این مقام مسئول میدان شهدای ذهاب(شهرداری)، خیابان امام خمینی(ره)، میدان فرهنگ و میدان مصلی را مسیر شماره یک دانست و خاطرنشان کرد: مسیر شماره دو: مسجد جامع کاسه فروشان، خیابان مطهری، میدان فرهنگ و میدان مصلی؛ مسیر شماره سه: سپاه پاسداران، میدان پاسداران، خیابان آزادگان، میدان فرهنگ و میدان مصلی و مسیر شماره چهار: ورزشگاه شهید عضدی، خیابان نامجو، خیابان پرستار، میدان فرهنگ و میدان مصلی می باشد.

حجت الاسلام اشجری با بیان اینکه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در ۵۸ نقطه استان برگزار می شود، عنوان کرد: مردم بزرگ ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن فرصت را مغتنم می‌شمارند و همدل و همزبان در سایه ایمان و توکل به خداوند متعال و با اقتدا به رهبر معظم انقلاب اسلامی، شکرگزار و پاسدار نعمت انقلاب اسلامی خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز