خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز شورای شهر تهران رخ داد:

درگیری لفظی بین اعضای شورا/ پیرهادی: فقط ۱۷۰ میلیون تومان بابت خانه تخفیف گرفتم + فیلم

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۸۵۷

در جلسه امروز شورای شهر تهران درگیری لفظی بین برخی اعضا این شورا رخ داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرویز سروری در جلسه امروز شورای شهر تهران به مساله تجمل‌گرایی و اشراف‌زدگی در کشور اشاره کرد و گفت: امروز در برخی مسوولان این اشراف‌زدگی را می‌بینیم؛ به طور مثال وزیری دارایی‌هایش را اعلام می‌کند و می‌گوید؛ بالای 1000 میلیارد تومان دارایی دارد.

وی افزود: یا به طور مثال بدهکار بانکی را می‌گیرند و او می‌گوید به خانم یکی از مسوولان 16 میلیارد تومان هدیه داده است. شما که بدهکار بانکی هستید، چطور این هدیه را داده‌ای؟ اینکه مسوولان جامعه را از رفاه محروم کنند، اشراف‌زدگی است.

احمد حکیمی پور بعد از اظهارات سروری با اعتراض به هیات رییسه شورا گفت: آقای سروری حرف‌هایش خوب است، اما در حدود وظایف شورا نیست. این وضعیت جیزی جز اجحاف در حق مردم  و حقوق شهروندی نیست، اینجا مجلس شورای اسلامی نیست، اینجا میدان سیاسی نیست. سروری بیش از 15 دقیقه صحبت کردند.

چمران گفت: سخنران اول هم 17 دقیقه صحبت کرد. صدا و سیما هیات نظارت دارد و براساس عدالت باید پوشش دهد. صدا و سیمای هیچ کشوری خلاف منافع ملی حرکت نمی‌کند.

در ادامه انتقاد حکیمی پور به هیات رییسه نسبت به طولانی شدن اظهارات سروری و همچنین عملکرد صدا و سیما درگیری لفظی میان حکیمی پور و پیرهادی و سرخو صورت گرفت.

سرخو گفت: صدا و سیما باید جواب دهد که چرا این‌گونه رفتار می‌کند که در این لحظه پیرهادی خطاب به او گفت: با تهمتی که شما و رسانه‌های بیگانه زدید، باید به دادگاه بروید و جواب دهید.

چمران گفت: همه ما مسوول هستیم و باید جواب دهیم.

پیرهادی خطاب به سرخو گفت: شما چرا پارکینگ خانه‌تان را مسکونی کردید؟ سرخو در جواب گفت: شما دروغ گفتید و دروغگو هستید و عامل شما در خبرگزاری کذاب نیوز این دروغ‌ها را گفته است.

پیرهادی خطاب به سرخو گفت: من 14 سال کارمند شهرداری بودم و برای خانه فقط 170 میلیون تومان تخفیف گرفتم.

پبرهادی گفت: شما ملک آموزشی را تبدیل به مسکونی کرده‌اید که بار دیگر سرخو با صدای بلند فریاد زد که شما دروغ می‌گویید و دروغ‌گویی‌تان روش شده است و اینک دست‌پا می‌زنید؛ من این کار را نکردم.

حجم ویدیو: ۳۰.۴۹M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۴:۵۰ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز