خبرگزاری کار ایران

شهردار تهران:

شهرداری‌ها در صف نخست توسعه كشور هستند

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۸۴

تمامی شهرداران كشور تلاش خود را بر این موضوع صرف می‌كنند كه اهداف توسعه كشور در شهرهای تحت مدیریت آنان محقق شود و این حجم از تلاش‌ها تأثیر خود را در توسعه كشور بر جای می‌گذارد.

ایلنا- تبریز: شهردار تهران گفت: شهرداری‌ها به جهت خدمات متعددی كه به شهرها و شهروندان می‌كنند در صف نخست توسعه كشور قرار دارند و باید از این نهاد حمایت شود.

به گزارش ایلنا محمدباقر قالیباف كه در آئین افتتاح مجتمع‌های تجاری، خدماتی و رفاهی هتل 5 ستاره لاله تبریز سخن می‌گفت افزود: تمامی شهرداران كشور تلاش خود را بر این موضوع صرف می‌كنند كه اهداف توسعه كشور در شهرهای تحت مدیریت آنان محقق شود و این حجم از تلاش‌ها تأثیر خود را در توسعه كشور بر جای می‌گذارد.

وی با تأكید بر لزوم تبدیل شهرداری‌ها به نهادی كاملا اجتماعی برای پاسخگویی به نیازهای شهری و اجتماعی شهروندان تصریح كرد: این هدف محقق نخواهد شد مگر این‌که تمام مردم در اداره شهر مشارکتی هدفمند داشته باشند.

شهردار تهران توجه به موضوعات فرهنگی و عمرانی در طرح های شهری و نیز توجه به مقوله آسیب های اجتماعی را در چارچوب تبدیل این نهاد از سازمانی خدماتی به یک نهاد اجتماعی ارزیابی کرد.

وی تاکید کرد: مهم‌ترین نقش ما به عنوان مدیر در این مجموعه بستر سازی برای دست یابی به این هدف است.

قالیباف بستر سازی برای حضور سرمایه گذارانی که دل در گرو کشور و مردم ایران دارند را عامل توسعه عمرانی کشور، حفظ کرامت شهروندان، پیشرفت توام با عدالت و حرکت پایدار اقتصادی دانست.

شهردار تهران در خاتمه با قدردانی از همت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در توسعه تبریز، این سطح از همكاری‌ها را نتیجه همكاری و هماهنگی تنگاتنگ این دو بخش دانست.

گفتنی است هتل لاله مجموعه‌ای است مشتمل بر یك هتل 5 ستاره و یك مركز تجاری بزرگ كه در زمینی به مساحت 26 هزار و 500 مترمربع و زیربنایی بلغ بر 92 هزار متر در حال احداث است كه از این میزان 21 هزار متر مربع فضای تجاری، 25 هزار مترمربع هتل و مابقی نیز پاركینگ و دیگر فضاهای عمومی را شامل می‌شود.

مركز تجاری 6 طبقه، پاركینگ با ظرفیت 800 دستگاه خودرو در زیرزمین دوم و پاركینگ روباز با ظرفیت 400 دستگاه خودرو در محوطه بیرونی هتل، پیش‌بینی و احداث 140 باب مغازه در مجموعه تجاری و خدماتی هتل با مساحت‌ها بین 40 تا 250 مترمربع، وجود 16 مجموعه فست‌فود در طبقه فوقانی هتل، 1200 متر فضای بازی برای كودكان، یك سینمای 5 بعدی، دو سینمای 125 نفره، 5 دستگاه آسانسور و 4 پله برقی از جمله امكانات و زیرساخت‌های رفاهی، خدماتی و تفریحی هتل لاله تبریز به شمار می‌رود كه مراحل اجرایی این بخش‌ها به طور همزمان در حال انجام است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز