خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

خدمات سال‌های اخیر شهرداری مشهود و ماندگار است

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۸۳

در سایه تلاش شبانه روزی شهرداری تبریز، این شهر توسعه چشمگیر داشته و این حجم از خدمات نسبت به دهه‌های قبل چشمگیر بوده است.

ایلنا- تبریز: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریزگفت: شهرداری تبریز طی سال‌های اخیر خدمات گسترده و ماندگاری به شهر و شهروندان ارایه نموده است.

به گزارش ایلنا از تبریز، آیت الله مجتهد شبستری در مراسم بهره برداری از مجتمع های تجاری، خدماتی و رفاهی هتل5 ستاره لاله تبریز افزود: خوشبختانه سیاست‌گذاری و تصمیم گیری‌های مدیریتی شهرداری ونیز خدمات رسانی شهرداری تبریز درسال‌های اخیر در راستای افزایش سطح رفاه وتأمین آسایش شهروندان وتوجه به عدالت در توسعه شهر بوده واین سطح ازخدمات رسانی‌ها موجبات رضایتمندی مردم را فراهم آورده است.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: در سایه تلاش شبانه روزی شهرداری تبریز، این شهر توسعه چشمگیر داشته و این حجم از خدمات نسبت به دهه‌های قبل چشمگیر بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین تأثیر حداقلی رضایتمندی مردم از خدمات شهرداری را در ارتقای سطح مشاركت و همكاری آنان با این مجموعه دانست و افزود: ثمره تلاش خادمین مردم در شهرداری تبریز در همین اصل رضایتمندی متجلی است و این امر نشان می‌دهد كه شهرداری در ارایه خدمات به شهر و شهروندان مسیر درستی را انتخاب كرده است.

آیت الله شبستری همچنین شرقی با اشاره به اینکه در دین اسلام تاکید زیادی به تقویت اقتصادی کشور شده است، گفت: توسعه های اقتصادی و عمرانی باید بر اساس اصول اسلامی باشد.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: تا قبل از انقلاب هیچ فعالیت عمرانی مهمی در داخل کشور صورت نگرفته بود اما به لطف این واقعه عظیم هم اکنون شاهد تحولات عمرانی مهمی در شهر ها و حتی روستاهای کشور هستیم.
نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: متاسفانه برخی افراد در این خصوص خدمات انقلاب را نادیده می گیرند که اگر با دیده انصاف بنگرند خواهند دید که پیشرفت های عمرانی در این دو برهه از زمان با هم قابل مقایسه نیست.

آیت الله شبستری با اشاره به اینکه در دین اسلام تاکیدات زیادی به تقویت اقتصادی کشور شده است، افزود: با توجه به اینکه کشور ایران از جمله کشورهای اسلامی جهان است باید طبق روایات دینی به فکر ساختارهای اقتصادی کشور و همچنین رفاه مردم بود.

امام جمعه تبریز افزود: باید شیوه های مدیریت اقتصادی بر طبق روایات و احادیث توسط مسئولان و مدیران کشوری به کار گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: البته باید توجه داشت که تمام این توسعه های اقتصادی و عمرانی باید بر اساس اصول اسلامی باشد.

آیت الله شبستری بهره برداری از مجتمع های تجاری، خدماتی و رفاهی هتل5 ستاره لاله تبریز را نشانگر عمران و توسعه تبریز اعلام کرد وگفت: هتل لاله از جمله مجتمع هایی است که توسط شهرداری تبریز وبا مشارکت شرکت لاله ناب اجرا شده و این پروژه، سرمایه‌ای با ارزش و آبروی فردای تبریز و شهروندان آن خواهد بود و باید از عوامل اجرایی این پروژه عظیم قدردانی كرد.

 

گفتنی است هتل لاله مجموعه‌ای است مشتمل بر یك هتل 5 ستاره و یك مركز تجاری بزرگ كه در زمینی به مساحت 26 هزار و 500 مترمربع و زیربنایی بلغ بر 92 هزار متر در حال احداث است كه از این میزان 21 هزار متر مربع فضای تجاری، 25 هزار مترمربع هتل و مابقی نیز پاركینگ و دیگر فضاهای عمومی را شامل می‌شود.

مركز تجاری 6 طبقه، پاركینگ با ظرفیت 800 دستگاه خودرو در زیرزمین دوم و پاركینگ روباز با ظرفیت 400 دستگاه خودرو در محوطه بیرونی هتل، پیش‌بینی و احداث 140 باب مغازه در مجموعه تجاری و خدماتی هتل با مساحت‌ها بین 40 تا 250 مترمربع، وجود 16 مجموعه فست‌فود در طبقه فوقانی هتل، 1200 متر فضای بازی برای كودكان، یك سینمای 5 بعدی، دو سینمای 125 نفره، 5 دستگاه آسانسور و 4 پله برقی از جمله امكانات و زیرساخت‌های رفاهی، خدماتی و تفریحی هتل لاله تبریز به شمار می‌رود كه مراحل اجرایی این بخش‌ها به طور همزمان در حال انجام است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز