خبرگزاری کار ایران

فعالان صنفی معلمان راه‌اندازی کردند؛

کمپین بودجه عادلانه برای افزایش دستمزد معلمان و بهبود کیفیت آموزش در مدارس

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۸۰۳

جمعی از فعالان صنفی معلمان، یک کمپین اینترنتی به نام کمپین بودجه عادلانه برای افزایش حقوق معلمان و بهبود کیفیت آموزش در مدارس، راه اندازی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی از فعالان صنفی معلمان کمپینی در فضای مجازی تحت عنوان کمپین «بودجه عادلانه برای افزایش حقوق معلمان و بهبود کیفیت آموزش در مدارس» راه اندازی کرده اند.

فعالان صنفی معلمان می گویند: کمپین به دنبال آن است که توجه مسئولان را به اهمیت بودجه جلب نماید؛ مطالبه اصلی این کمپین افزایش دستمزد پایه معلمان است و در کنار آن، خواسته تامین اعتبار برای بالا بردن کیفیت آموزشی برای مدارس مطرح شده است.

در متن این کمپین، خطاب به دولت آمده‌است: ما از دولت می‌خواهیم در بودجه پیشنهادی خود تجدیدنظر نماید و از مجلس خواستاریم به بودجه پیشنهادی فعلی دولت رأی مثبت ندهد و آن را با توجه به نیازهای آموزش‌وپرورشی باکیفیت و مطالبات معلمان اصلاح نماید؛ ما باور داریم که مشکلات صنفی و آموزشی معلمان و دانش آموزان تنها در سایه همدلی و همبستگی جمعی محقق می‌گردد و همکاران خود را برای پیوستن به این کمپین و امضای نامه به‌صورت فراگیر جهت ارائه به مسئولان فرامی‌خوانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز