خبرگزاری کار ایران

محسن مددی مطرح کرد:

تشریح برنامه‌های گرامیداشت دهه‌فجر در مراکز فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۶۴۵

مدیرکل فنی وحرفه‌ای استان آذربایجان‌غربی گفت: ایام دهه فجر دیدار از خانواده‌های معظم شهدای فنی و حرفه‌ای، غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از مربیان و هنرجویان نمونه و شرکت در مراسم راهمپیمایی 22 بهمن انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا از ارومیه، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی در نشست‌خبری با خبرنگاران در تشریح برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر گفت: در این ایام دیدار از خانواده‌های معظم شهدای فنی و حرفه‌ای، غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از مربیان و هنرجویان نمونه و شرکت در مراسم راهمپیمایی 22 بهمن انجام می‌‌شود.

 محسن مددی همچنین از برگزاری نمایشگاه تولیدات و توانمندی‌های فنی و حرفه‌ای مختص کارکنان خبر داد و افزود: به مناسبت دهه فجر کارگاه مجوز مرکز جوار فنی و حرفه‌ای در شرکت شیر پاستوریزه پگاه استان افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: در این ایام همچنین مرکز آزمون سنجش خواهران و 13 آموزشگاه بخش‌خصوصی در حوزه فنی و حرفه‌ای افتتاح می شوند که جمع آموزشگاه ها به 312 مورد می‌رسد.

مددی بیان کرد: در 9 ماهه اول امسال 35 هزار و 836 نفر در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند که 21 هزار و 486 نفر با 60 درصد قبول شده‌اند.

او تعداد کارت‌های صادره را 8000 مورد عنوان کرد و تاکید کرد: در این مدت قریب به 20 هزار نفر در بخش دولتی در 1302 دوره آموزشی شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز