خبرگزاری کار ایران

دعوت فرماندار تهران برای حضور مردم در آیین تشییع شهدای آتش‌نشان

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۳۸۹

فرماندار شهرستان تهران با صدور پیامی از اقشار مختلف مردم این شهرستان دعوت کرد با حضور یکپارچه و متحد در آیین تشییع شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو، جلوه دیگری از همیاری، همدردی و همبستگی خود را به نمایش بگذارند.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی فرمانداری تهران، در پیام عیسی فرهادی آمده است: شهروندان عزیز و بزرگوار شهرستان تهران همه شما شاهد و ناظر بودید چگونه شماری از جوانان این شهرستان این بار در کسوت آتش نشان در آتشی که در مرکز تجاری پلاسکو برافروخته و شعله ور شد، سوختند و جان خود را فدا کردند.

در پیام فرماندار تهران تصریح شده، آنان برای مهار آتش و کنترل حوادث غیرقابل پیش بینی، بی مهابا، بدون مکث و تردید به دل آتش زدند تا به جان کسی آسیبی وارد نگردد.

«یاران آنان نیز چندین شبانه روز است از پای ننشسته و در جدال با آهن و آتش برای یافتن رفقای خود و مردم عادی، لحظه ای پا پس نگذاشته اند».

فرماندار تهران دراین پیام افزوده است: همشهریان مهربان و عزیز، اکنون نوبت ما است تا با حضور یکپارچه و متحد خود و در پاسخ به حمله دلیرمردان آتش نشان، نشان دهیم که همیاری و همدردی وظیفه همگانی است.

در خاتمه پیام فرهادی تصریح شده، اینجانب اطمینان دارم حضور مردم شریف و بزرگوار شهرستان تهران و حتی شهرهای اطراف به منظور ابراز همدردی با خانواده های داغدار این عزیزان، نمایش جلوه دیگری از همبستگی خواهد بود.

مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو ساعت 8:30 دقیقه فردا(دوشنبه) از مصلای بزرگ تهران به سمت بهشت زهرا(س) برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز