خبرگزاری کار ایران

مرفاوی: با هوچی‌گری پنالتی را برمی‌گردانند

سرمربی صبای قم در پایان دیدار تیمش برابر پرسپولیس به انتقاد از عملکرد داوری پرداخت.

به گزارش ایلنا، صمد مرفاوی در نشست خبری پس از دیدار با پرسپولیس گفت:بازی خوبی بود و بازیکنان ما واقعا فوتبال بازی کردند که از آنها تشکر می‌کنم؛ بازیکنان ما با تمام وجود کار خود را انجام دادند و یک دل کار کردند؛ می‌توانستیم نیمه اول به گل برسیم و موقعیت‌هایی داشتیم؛ یک پنالتی ما دیده نشد و گل درست ما را نگرفتند.

او ادامه داد: از نظر فنی نمایش خوبی داشتیم و دیدید به پرسپولیس باج ندادیم؛ می‌توانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم اما شانس با پرسپولیس همراه بود؛ نیمه دوم پایاپای پیش می‌رفت؛ شاید پرسپولیس پاس‌های پیاپی می‌داد و به در بسته می‌خورد؛ گل دوم هم نمی‌دانم پنالتی بود یا نه؛ چطور کمک داور گل ما را اعلام نمی‌کند اما خیلی سریع پنالتی را می‌گیرد؛ آقای حاج‌بابایی داور ضعیفی بود و شایسته این مسابقه نبود.

سرمربی صبا اضافه کرد: رسانه‌ها نوشتند ما بیشترین ضرر را از داوری کردیم اما اینطور است؛ من اگر از داوری اعتراض کنم هیچ اتفاقی نمی‌افتد ولی چون مربی پرسپولیس اعتراض می‌کند و خارجی هم است می‌گویند داور درست و حسابی‌تر در هفته بعد بگذاریم؛ داوری امروز را دیدیم؛ اگر اعتراض کنیم ما را از کنار زمین اخراج می‌کنند.

مرفاوی تصریح کرد: از نظر فنی پرسپولیس با کیفیت است و ایرادی نمی‌گیرم اما ما نباید اینطور هم گل‌های مُفت بخوریم و شایسته باخت نبودیم؛ امیدوارم ما و پرسپولیس در آینده موفق باشیم. مقابل تیمی که کیفیت بالایی دارد، نمایش خوبی داشتیم و موقعیت‌های خطرناکی داشتیم؛ هر ضربه آزاد نیمه اول ما خطرناک بود ولی فوتبال بی‌رحم است و اشتباه داوری مقابل روند یک تیم می‌ایستد.

سرمربی صبای قم عنوان کرد: بازیکنان باتجربه‌ای در پرسپولیس هستند که بازی ترکیبی را خوب انجام می‌دهند و کاملا با یکدیگر هماهنگ هستند؛ ما سعی کردیم راه‌های نفوذ تیم حریف را ببندیم که موفق هم بودیم؛ به خواسته خود هم رسیده بودیم و فرصت‌هایی ایجاد کردیم؛ پرسپولیس برابر هیچ تیمی اجازه حملات زیاد و حفظ توپ فراوان نمی‌داد اما امروز این اتفاق افتاد؛ اگر پرسپولیس در حمله قدرتمند است به خاطر توانمندی مهاجمان‌شان است وگرنه خط دفاع ما خوب کار کرد.

مرفاوی درمورد اشتباهات داوری علیه تیمش گفت: ما پشتیبانی نداریم؛ اگر داشتیم وضعیت مالی ما اینگونه نبود؛ در فدراسیون و حتی استانی حامی نداریم؛ چه از نظر معنوی و چه از نظر مادی حامی نداریم؛ یک دست هم صدا ندارد؛ اینکه یک مدیرعامل یا یک سرپرست جلو برود و شخص دیگری حمایت نکند بی‌فایده است؛ وقتی پشتیبان نداریم، تیم ما را ضعیف می‌بینند؛ اینکه داوری بیشترین ضربه را به ما زده واضح است؛ در اهواز پنالتی را با هوچی‌گری برمی‌گرداند اما ما بلد نیستیم و می‌خواهیم حق‌مان را در زمین بگیریم؛ بیرون از زمین هم کسی را نداریم که حق‌مان را بگیریم. باید با ناملایمات بسازیم و باید با قدرت درون زمین کار کنیم.

سرمربی صبای قم درخصوص اظهارات کامرانی‌فر مبنی بر تماس‌های مشکوک با داوران ابراز کرد: از کانون مربیان هیچ چیز درنمی‌آید؛ آنها دنبال مربیگری هستند؛ اصلا کانونی داریم؟؛ هر دو سال یک بار می‌خواهند برای رای‌گیری برویم؛ چند بار در کانون مربیان شرکت کردیم اما چه شد؟؛ تا موقعی که خودشان بیکار هستند جلسه می‌گذارند ولی تا سر کاری می‌روند کانون را تعطیل می‌کنند؛ محل کاسبی برای خودشان است تا تیم پیدا کنند؛ فکر می‌کنید آنها دنبال حق من مربی هستند؟؛ کانون مربیان برود حق من را از باشگاه‌ها بگیرد.

کد خبر : ۴۵۳۲۶۴