خبرگزاری کار ایران

با نجات جان دو شهروند از طوفان؛

آتش نشان های ماهشهری تنور آتش نشان ها را داغ تر کردند

در این روز ها که اخبارآتش نشان ها و جان فشانی و از خود گذشتگی آن ها نقل محافل شده است، آتش نشان های ماهشهری با نجات جان دو شهروند گرفتار در طوفان گردوغبار، اهمیت نقش این قشر از جامعه را پررنگ تر نمودند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شهرستان بندر ماهشهر، روز گذشته به دلیل وقوع پدیده گرد و غبار همراه با طوفان شدید، با وجود اینکه خوزستانی ها با این پدیده آشنایی کامل دارند و به خوبی با آن خوی گرفته اند، اما حضور این پدیده در این فصل از سال، باعث غافل گیری هم استانی ها شد.

همین رخداد ناگهانی و غافلگیر کننده، دو تن از شهروندان ماهشهری را در طوفان گرد وخاک در اطراف روستای رحیم آباد  گرفتار کرد.

 مامورین آتش نشانی ماهشهر پس از اطلاع از گرفتار شدن دوتن از شهروندان، به محل استقرار آنان در بیابان های اطراف، اعزام شده و توانستند این شهروندان که بدلیل آتش گرفتن چادرشان به بیابان پناهنده شده بودند را پس از یک ساعت جستجو، در بیابان های اطراف نجات دهند.

بر اساس این گزارش، این دو شهروند که بدلیل شرایط سخت جوی و شدت گرد و خاک دچار مشکل تنفسی  شده بودند بلافاصله پس از انجام عملیات احیاء با دستگاه تنفس، به نزدیک ترین بیمارستان اعزام شدند.

 

کد خبر : ۴۵۳۲۳۸