خبرگزاری کار ایران

با حضور گسترده مردم انجام شد؛

برگزاری همایش عمومی دوچرخه‌سواری در رودسر

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۱۹۰

همایش دوچرخه‌سواری عمومی در رودسر با حضور گسترده مردم برگزار شد.

به گزارش ایلنااز رودسر، به مناسبت هفته هوای پاک همایش دوچرخه‌سواری با همت گروه زیست‌محیطی قدم‌های سپید شهرستان رودسر و با حضور گسترده مردم در  شهرستان رودسر برگزار شد.

ابتدای این همایش شرکت‌کنندگان با حضور در ایستگاه آتش‌نشانی رودسر با اهدای گل به مقام شامخ شهدای آتش‌نشان ادای احترام کردند.

در این مراسم  علی محمدپور رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان رودسر نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه‌روزی آتش‌نشانان مراتب تسلیت و همدردی در رابطه با شهادت جمعی از آتش‌نشانان و هموطنان در حادثه دردناک آتش‌سوزی پلاسکو را ابرازکرد .

سپس دوچرخه‌سواران مسافت حدود 5000 متر را تا سالن شهید آوینی رکاب زدند و در مراسم اهدای جوایز شرکت کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان در سخنانی بر لزوم حفاظت محیط زیست و گسترش فرهنگ استفاده از دوچرخه به منظور کاهش آلودگی هوا تاکید کرد.

مدیرعامل گروه زیست‌محیطی قدم‌های سپید نیز گزارشی از اهداف و فعالیت‌های انجام شده زیست‌محیطی توسط این گروه درخواست همکاری از مسئولان شهرستان برای احداث پیست دوچرخه‌سواری کرد.

در پایان به قید قرعه به تعدادی از شرکت‌کنندگان جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز