خبرگزاری کار ایران

نایب رییس باشگاه المپیاکوس؛

11 بازیکن مثل کریم انصاری‌فرد می‌خواهیم

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۱۸۵

نایب رییس باشگاه المپیاکوس در مورد اظهارات روزهای اخیر سرمربی پرتغالی این تیم درباره شرایط استفاده از کریم انصاری‌فرد می‌گوید: اگر بازیکنی دارای تجربه است می‌تواند از همان آغاز بازی کند.

به گزارش ایلنا، نایب رئیس المپیاکوس در حمایت از مهاجم ایرانی تازه به خدمت گرفته تیمش گفت: انصاری‌فرد باید فرصت بازی را بیابد تا نشان دهد که شایستگی دارد، البته این بازیکن نیازمند چند روز جهت آشنایی با هم‌تیمی‌های جدید خود و سیستم تیمی است.»

ساواس تزوریدیس که پیش از این با حمایت از کریم انصاری‌فرد معتقد بود ارزش این ملی‌پوش ایرانی تا یک سال آینده به 10 میلیون یورو خواهد رسید، می‌گوید:«خوشبختانه انصاری‌فرد یک بچه روشن است! بچه بزرگی که اطلاعاتی مبنی بر شخصیت‌های او همانند الماس داشتیم و همین گونه نیز هست. پیش از این گفته بودم که 11 بازیکن مثل فوستریس می‌خواهم. 11 بازیکن همانند میلیووگویتس می‌خواهم. الان هم این باور را دارم که انصاری‌فرد می‌تواند به من بگوید  11 بازیکن مثل او می‌خواهم.

کریم انصاری‌فرد پس از پیوستنش به تیم المپیاکوس در دو بازی سوپر لیگ یونان جایی در فهرست 18 نفره نداشت اما در بازی جام حذفی برای اولین بار به ترکیب اصلی تیمش راه یافت و با گلزنی در دقیقه 81 مانع شکست المپیاکوس شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز