خبرگزاری کار ایران

استویچف بدون جواب قطعی به صوفیه بازگشت

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۱۶۴

رادوستین استویچف، مربی بلغارستانی که یکشنبه گذشته برای بازدید از فدراسیون والیبال ایران و همچنین ادامه مذاکرات با رئیس این فدراسیون به ایران آمده بود روز گذشته به کشورش بازگشت.

به گزارش ایلنا، استویچف در مدت زمان حضورش در ایران ضمن بازدید از امکانات والیبال ایران دو بازی لیگ برتر را از نزدیک نگاه کرد. او همچنین سر تمرین پیکان و سایپا حاضر شد و وضعیت این دو تیم را از نزدیک تماشا کرد و قدری هم به گردش در تهران پرداخت.

او بعد از شش روز حضور در ایران عصر دیروز به کشورش بازگشت تا نظر نهایی‌اش را در مورد توافق یا عدم توافق با ایران اعلام کند. پیش از این دبیر فدراسیون اعلام کرده بود که فدراسیون در پایان سفر این مربی، تلاش می‌کند تا نظر نهایی او را بگیرد تا در صورت توافق دیگر نیازی به حضور دیگر گزینه نیمکت تیم ملی در ایران نباشد. اینطور که به نظر می‌رسد حالا خبری از توافق نیست و باید دید استویچف پس از سفر به کشورش و بررسی دوباره شرایط، چه جوابی به ایران خواهد داد.

به این ترتیب گزینه دیگر هدایت ایران که پیش از این از سفرش به ایران صحبت شده بود، طبق برنامه بامداد دوشنبه به تهران می‌آید تا برنامه‌ای مشابه با استویچف را بگذراند و از نزدیک با مدیران فدراسیون مذاکره کند. ایگور کولاکوویچ بنا بر اعلام خود فدراسیون گزینه دوم است و تمرکز اصلی داورزنی بر روی مربی بلغار بوده اما مذاکرات با این مربی هم به طور جدی و نزدیک ادامه دارد تا در صورت عدم توافق با استویچف، کولاکوویچ روی نیمکت ایران بنشیند.

کولاکوویچ بیش از هشت سال روی نیمکت تیم ملی صربستان نشست که البته در نهایت پس از نتایج ضعیف کنار گذاشته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز