خبرگزاری کار ایران

تجدید میثاق مدیران و کارکنان وزارت جهاد کشاورزی با آرمان‌های امام خمینی

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۱۳۸

مدیران و کارکنان وزارت جهاد کشاورزی با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

به گزارش ایلنا، در آستانه سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مسوولان، کارکنان، کشاورزان، عشایر، اتحادیه‌ها، تشکل‌های تولیدی و کمیته روستایی و عشایری وزارت جهاد کشاورزی در حرم مطهر امام خمینی(ره) حاضر شدند و با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند.

در این مراسم، آیت‌الله حسن عالمی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در سخنانی، ضمن گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی، اظهار داشت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تثبیت آن به رهبری امام خمینی (قدس سره) و ادامه هدایتگرانه، سعادتمندانه و استقلال‌طلبانه این انقلاب توسط مقام معظم رهبری، توفیقی برای ملت ایران است.

وی با اشاره به ضرورت مسئله امامت و ولایت، افزود: امامت و ولایت امری است که خداوند برای بشر ضروری قرار داده است زیرا حضرت آدم(ع) به عنوان اولین انسانی که پا به خلقت گذاشت به امر پروردگار، به امامت رسید و بر اساس روایات، آخرین کسی که از این دنیا خواهد رفت نیز امام زمان(عج) خواهد بود که این نشانگر نیازمندی بشریت به امامت و ولایت است.

آیت‌الله عالمی خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم شرافتمندانه بنده صالح خدا باشیم باید پشت سر امامت و رهبری حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: پیروی از امامت و ولایت با سستی و کسالت مفید نیست بلکه با صبر و شکیبایی و تمام توان باید از رهبری پیروی کنیم.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، بر مشارکت هر چه بیشتر مردم در برگزاری باشکوه ایام دهه فجر تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز