خبرگزاری کار ایران

با کسب رتبه ی سوم حاصل شد؛

درخشش آتش نشانان بندرامام خمینی در مسابقات بنادر کشور

تیم آتش نشانی منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) در دهمین دوره ی مسابقات عملیاتی- ورزشی آتش نشانان بنادر کشور، موفق به کسب رتبه ی سوم گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به اتمام رقابت های یازده تیم آتش نشانی از بنادر کشور در این دوره از مسابقات که طی بهمن ماه سال جاری در بندر بوشهر برگزار گردید، بیان داشت: تیم آتش نشانی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) در این دوره از رقابت ها، با کسب 8 امتیاز در اطفاء حریق در ارتفاع، 6 امتیاز در دوی صد متر امدادی و اطفاء حریق  و 9 امتیاز در  آبرسانی در سطح، توانایی های خود را به نمایش گذاشته و به مجموع 23 امتیاز دست پیدا کرد.

«گرایلو» در ادامه، افزود: این تیم در جریان رقابت ها پس از ارائه شایستگی های تیمی و فردی، در مراحل مختلف، پس از تیم های بنادر خرمشهر و بوشهر در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی، تقویت توانایی فردی و آمادگی تیمی در مقابله با حوادث، ایجاد همدلی و تقویت پیوندهای سازمانی و تبادل تجربیات بین آتش نشانان بنادر کشور را از جمله اهداف برگزاری این مسابقات برشمرده و افزود: با اهتمام به تقویت و پرورش توانایی آتش نشانان، زمینه ی لازم برای حفظ و ارتقاء سطح ایمنی و صیانت از سرمایه های کشور در  بنادر فراهم می گردد.  

 

 

کد خبر : ۴۵۳۱۳۳