خبرگزاری کار ایران

توزیع 400 کارتخوان بانک شهر در نمایشگاه بزرگ کتاب استان خوزستان

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۰۲۴

در بیست ودومین نمایشگاه کتاب استانی خوزستان، 400 کارتخوان بانک شهر به منظور استفاده ناشران توزیع خواهد شد.

به گزارش ایلنا، مهدی اکرمی مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک شهر با بیان این مطلب گفت: در این نمایشگاه شش میلیارد وپانصد میلیون ریال بن کارت در قالب ١٢٣٥٠بن کارت پانصدهزار ریالی و یک میلیون ریالی به مراجعه کنندگان با احتساب بیست درصد یارانه وزارت ارشاد توزیع می شود.

وی افزود: در این نمایشگاه حدود٦٧٠٠٠ کتاب با حضور٤٥٠ ناشر ارائه خواهد شد.

اکرمی با اشاره به اقدامات بانک شهر در این نمایشگاه اظهار کرد: ٤٠٠عدد کارتخوان بانک شهر در این نمایشگاه، در اختیار غرفه داران قرار داده می‌شود و با راه اندازی شش کانتر بانکی علاوه بر توزیع بن کارت،خدمات بانکی نیز ارائه خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: به همین منظور با نصب یک دستگاه بلوتوث سنتر، ٢دستگاه خود پرداز و یک دستگاه شهرنت مجهز به خودپرداز، خود دریافت، وب کیوسک و خودبانک، بازدیدکنندگان می‌توانند انواع خدمات بانکی و الکترونیکی را دریافت کنند.

به گفته مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک شهر، تعداد٤ کتابفروشی منتخب از سوی وزارت ارشاد معرفی شده اند که در زمان نمایشگاه و یک هفته بعداز نمایشگاه می توانند با استفاده از کارت‌خوانهای بانک شهر و دریافت بن کارت مبادرت به فروش کتاب کنند.

بر این اساس، ساعت کار نمایشگاه کتاب اهواز، صبح‌ها از ساعت ٩ تا ١٢ و عصرها از ساعت  ١٦ لغایت ٢١ اعلام شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز