خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان برنامه و بودجه گیلان خبرداد:

اختصاص 230 میلیون ریال برای تکمیل بیمارستان‌های استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۹۳۸

معاون سازمان برنامه و بودجه گیلان گفت: این سازمان جهت احداث بیمارستان در 5 شهرستان استان در مجموع 230 میلیون ریال اختصاص یافت.

به گزارش ایلنا از رشت، روزبه رحمانیان بیان کرد: به استناد ابلاغیه اعتبار شماره 838289 مورخ 1395/8/19 سازمان برنامه و بودجه کشور جهت احداث بیمارستان در 5 شهرستان استان در مجموع 230.000 میلیون ریال اختصاص یافت.

وی تصریح کرد: اعتبار مذکور از ردیف (48- 550000) قانون بودجه سالجاری با عنوان اعتبارات موضوع قانون استفاده متوازن از امکانات کشور و توزیع عادلانه و رفع تبعیض و ارتقای سطح مناطق کمتر توسعه یافته و تحقق پیشرفت و عدالت به سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات  دولتی و عمومی شرکت مادر تخصصی ابلاغ شده است.

معاون هماهنگی برنامه و بودجه گیلان در خصوص میزان اعتبارات تکمیل بیمارستان به تفکیک شهرستان‌ها گفت: جهت احداث بیمارستان آستارا مبلغ 30.000 میلیون ریال، احداث بیمارستان جایگزین لنگرود مبلغ 50.000 میلیون ریال، احداث بیمارستان آموزشی رشت معادل معادل 60.000 میلیون ریال، احداث بیمارستان تالش برابر 50.000 میلیون ریال و بیمارستان لاهیجان اعتباری برابر با 40.000 میلیون ریال تأمین شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز