خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی:

نقش معلمان در تضمین آینده جامعه غیرقابل انکار است

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۸۵۳

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: نقش معلمان در تضمین آینده جامعه اساسی و تعیین کننده است.

به گزارش ایلنا، مسعود پزشکیان در آئین تجلیل از برترین های کنکور ناحیه 3 که در سالن آمفی تئاتر تالار معلم تبریز برگزار شد، اظهارکرد: بزرگترین افتخار والدین در ابعاد کوچکتر، و جامعه در بعد وسیع، موفقیت و کسب مدارج عالی فرزندان است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در مسیر موفقیت انسان ها، بدون تردید نقش مربی و معلم تعیین کننده و غیر قابل انکار است.

وی خاطرنشان کرد: امروز تعالیم معلمان تا اندازه ای موثر است که حتی این مهم تعلیم و تربیت والدین در منزل را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

پزشکیان با بیان اینکه هدف آموزش و پرورش انتقال محفوظات نیست، بیان کرد: یاد گرفتن زمانی ارزشمند خواهد بود که منجر به فهمیدن و عمل به آموزه ها باشد.

وی با اشاره به توصیه های قرآن بر آموختن علم و عمل، بیان کرد: تمامی تلاش ها در آموزش و آموختن می بایست در جهت حذف موانع سر راه صرف شود چرا که تنها راه رسیدن به عزت ملی این راه است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: حیات و زندگانی بشر بستگی به علم و عمل به آن دارد و اگر عمل به علم با اخلاص و صداقت همراه باشد کارساز خواهد بود.

پزشکیان با بیان اینکه هدف خلقت، تکامل انسان در راستای خدمت به خلق است، افزود: نباید به آموخته های خود قانع باشیم و ضرورت دارد که تلاشی مضاعف در این حوزه داشته باشیم.

وی با بیان این که نقش معلمان در تضمین آینده جامعه اساسی و تعیین کننده است،گفت: امروزه در دنیا، کشورهایی از نظر علمی صاحب کرسی هستند که حرفی برای گفتن داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز